کلنگ زنی و افتتاح ۱۰ پروژه عمران شهری در باشت

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۷:۴۷:۱۳
کد خبر: ۱۱۹۶۹۶۹
کلنگ زنی و افتتاح ۱۰ پروژه عمران شهری در باشت
با حضور مسوولان استانی و شهرستان طرح عمرانی و رفاهی توسعه شهری باشت افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها  گفت:طرح  های عمرانی و رفاهی شهر باشت با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه های ملی،درآمدهای شهرداری و ارزش افزوده بهره برداری یا عملیات اجرایی آنان انجام می شود.

کیامرث حاجی زاده اضافه کرد: ۳۰ میلیارد ریال برای پروژه های افتتاحی توسعه شهر باشت هزینه شده و همچنین ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح  های کلنگ زنی پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: امروز همچنین یک باب مدرسه ۶ کلاسه و یک زمین چمن که با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از محل بودجه نوسازی مدارس استان و بنیاد برکت تامین اعتبار شده بود افتتاح شد.

شهرار باشت نیز در آیین کلنگ زنی و افتتاح این طرح ها عنوان کرد: احداث سالن بحران به مساحت ۲هزار و ۵۰۰متر مربع  و ۲۰ هزار متر مربع سنگ فرش در شهر باشت از مهمترین طرح هایی است که عملیات اجرایی آنان آغاز شده است. 

لطف الله موسوی تاکید  کرد:پارک بانوان به مساحت ۲ هزار و۵۰۰متر مربع و سردر بازار بزرگ سردار حاج قاسم سلیمانی از جمله طرح های افتتاح شده در شهر باشت است.

وی تصریح کرد:پارک سلامت در انتهای جاده سلامت تنگه  آبکنارو  ،،ساماندهی  فضای سبز زیرسازی سنگ فرش آسفالت روشنایی پارک ساحلی ،زیر سازی فاز دوم جاده سلامت ،فاز سوم بلوار ۴۵متری ولایت  و آسفالت فاز دوم بلوار ۴۵متری شمالی زیرسازی فاز چهار و پنجم بلوار ولایت ،جدول گذاری به طول ۲ هزار متر مربع از مهمترین طرح های افتتاح وکلنگ زنی شده مذکور است.

 

نظر شما