مدال نقره رقابت های کشوری دوومیدانی بر گردن دونده کهگیلویه و بویراحمدی

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۸:۲۶:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۷۵۸۶
مدال نقره رقابت های کشوری دوومیدانی بر گردن دونده کهگیلویه و بویراحمدی
دبیر هیات دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد از کسب 2 مدال نقره توسط دونده استان در رقابتهای دوومیدانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛بهنام طباطبایی با بیان این خبر اظهار داشت :رقابت های دوومیدانی جوانان کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

دبیر هیات دوومیدانی از حضور تیم 2 نفره استان در این رقابتها و کسب دو مدال ارزشمنده نقره توسط حسین نوری در ماده 3000 متر و 1500 متر خبر داد .
 
طباطبایی افزود:در ماده 3000 متر این رقابتها امیر رضا ثمودی از آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی رسید و حسین نوری از استان کهگیلویه وبویراحمد مقام دوم را کسب کرد . در این ماده امیر حسین کیوانلو از تهران ،سید محمد هادی موسوی از اصفهان ،امیر محمد سعیدی از همدان ،امیر حسین صوری یل از گیلان مقام های بعدی را کسب کردند.
 
دبیر هیات دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در ماده 1500 متر امیر حسین پاپی از لرستان به مقام قهرمان رسید و حسین نوری از کهگیلویه و بویر احمد دوم شد. در این ماده علی امیریان از سیستان و بلوچستان ،امیر حسین کیوانلواز تهران ،مهدی لقمانی از همدان، علی یوسفی از تهران مقام سوم تا ششم این ماده را کسب کردند.
 
رقابتهای دوومیدانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان کشور برای رقابتهای جهانی 31 خرداد ماه تا 2 تیرماه در شهرکرد برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز