اختصاص ۲۶۰ میلیارد تومان به اشتغال مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۹:۴۰:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۷۸۳۴
اختصاص ۲۶۰ میلیارد تومان به اشتغال مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 260 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان این نهاد و سایر اقشار نیازمند متقاضی اختصاص‌یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد کمک به توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی برای آنان است، اظهار داشت: در همین خصوص کمیته امداد تمام تلاش خود را جهت ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان خواهد نمود.

وی بابیان اینکه معرفی مددجویان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال یکی از برنامه‌های این نهاد در زمینه خودکفایی و توانمندی آن‌ها است، افزود: در این خصوص در سال جاری260 میلیارد تومان اعتبار جهت ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان این نهاد و سایر اقشار نیازمند متقاضی اختصاص‌یافته است.

مبشری با اشاره به اینکه قرار است از محل تسهیلات پرداختی به مددجویان در سال جاری 5439 طرح اشتغال اجرا شود، گفت: همچنین تعداد مشاغل پیش‌بینی‌شده از طریق مراکز کاریابی در سال جاری 860 مورد است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان مبتنی بر اشتغال پایدار رویکرد اساسی برای رفع فقر و محرومیت است، ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای مددجویان یکی از راهکارهای این نهاد برای ایجاد اشتغال پایدار است تا مددجویان پس از کسب مهارت‌های لازم وارد بازار کار شوند.

مبشری به عملکرد حوزه اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سه‌ماهه اول سال جاری اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 388 فرصت شغلی بااعتبار 11 میلیارد تومان ایجادشده است که 66 مورد آن از طریق مراکز کاریابی بوده است.

وی بابیان اینکه کمیته امداد همواره با ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به آنان، جهت رساندن آن‌ها به خودکفایی تلاش می‌کند، تأکید کرد: از بانک‌های عامل استان انتظار داریم با توجه به تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای مددجویان، امسال نیز همچون سال‌های گذشته کمیته امداد را در زمینه توانمندسازی و خودکفایی نیازمندان یاری کنند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز