از ابتدای سال جاری:

جریمه بیش از ۹۷ میلیارد ریال واحد های صنفی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۸:۲۵
کد خبر: ۱۱۹۸۷۶۲
جریمه بیش از ۹۷ میلیارد ریال واحد های صنفی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۷ میلیارد و۲۴۶میلیون ریال بازاریان متخلف این استان جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛روح الله باقری فرد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت ۸۶۷ پرونده برای اصناف متخلف کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹ هزار و۹۹۶ بازرسی از اصناف استان برای شناسایی تخلفات صنفی بازاریان انجام شده است.

وی عنوان کرد: امسال ۴۸۵گشت مشترک با همکاری علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، صنعت معدن تجارت، فرمانداری ها، دفتر اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،فرمانداری ها وسایر متولیان در استان انجام شده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد همچنین از انجام یکهزار و۳۰۵ مورد بازرسی در استان برای کشف کالاهای قاچاق در سطح عرضه خبر داد.

وی ابراز داشت: در این بازرسی ها که سه ماهه نخست سال جاری در بازار کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است سه هزار و۲۳۷ قلم کالای قاچاق کشف وضبط شده  و متخلفان ۱۵۰ میلیون ریال جریمه شده اند.

باقری فرد اظهار داشت: ۴۰ بازرس ویژه و ۳۰ بازرس افتخاری کار رصد بازارهای کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در استان فعالیت می کند تاکید کرد: نظارت بر این تعداد واحد صنفی با همت مضاعف و تلاش مستمر این بازرسان  امکان پذیر شده است.

 

نظر شما