اجرای طرح طاها در کهگیلویه و بویراحمد/۱۳۷۹ مورد بازرسی و نمونه برداری از بازار عرضه استان انجام شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۰۸:۵۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۹۹۶۶۱
اجرای طرح طاها در کهگیلویه و بویراحمد/۱۳۷۹ مورد بازرسی و نمونه برداری از بازار عرضه استان انجام شد
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، از انجام 1342 مورد بازرسی و 37 مورد نمونه برداری در قالب طرح طاها( طرح اجرای هماهنگ استاندارد ) در سه ماهه اول سال جاری از سطح بازار عرضه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بهمن رحمتی با بیان اینکه نظارت های استاندارد در حوزه های تولید و بازار موجب ارتقای کیفیت فرآورده ها شده و به سود تولید داخلی است، عنوان کرد: در قالب طرح طاها، از تمامی واحدهای صنفی عرضه کننده: مواد غذایی و کشاورزی، مصالح ساختمانی و معدنی، صنایع الکترونیک، نساجی و چرم، مکانیک و همچنین واحدهای ارائه دهنده خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بازرسی می شود.

رحمتی گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف اداره کل استاندارد استان، نظارت بر فرآورده‌ها و خدمات عرضه شده در بازار مصرف از لحاظ کیفیت و استاندارد است.

وی اهداف طرح طاها را شناسایی واحدهای تولیدی و کنترل کالاهای مشمول استاندارد اجباری، ارتقای سطح کیفی فرآورده‌های تولیدی در راستای تامین ایمنی، بهداشت و سلامت جامعه، جمع‌آوری کالاهای فاقد کیفیت از مراکز تولید، تمرکز، توزیع و عرضه و برخورد قانونی با واحدهای تولیدی غیر مجاز و فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد، ذکر کرد.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد: هم استانی های عزیز در صورت خرید کالا، به نشان استاندارد و کد ده رقمی درج شده زیر علامت استاندارد توجه کنند و با ارسال کد ده رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت کالای خریداری شده مطمئن و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، مراتب را با شماره رسیدگی به شکایات ۱۵۱۷ به این اداره کل اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز