در سال جاری:

اختصاص یک هزار میلیارد ریال به راه های کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۹۸۸۸
اختصاص یک هزار میلیارد ریال به راه های کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری یکهزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و ساخت راه های روستایی و نگهداری زیرساخت های جاده ای استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد نصیری راد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ۱۲پروژه در حوزه نگهداری راه های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد تعریف شده  که از این تعداد ۶ طرح به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شده است.

وی بیان کرد:لکه گیری و روکش راه های منطقه شبلیز،مارگون به چرام، یاسوج سپیدان به سمت دهدشت در منطقه شاه حمزه از مهمترین طرح های حوزه نگهداری راه های ارتباطی استان در سال جاری است که عوامل اجرایی آن مشخص شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد  تاکید کرد:همچنین  هفت طرح به مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال در بخش ساخت و توسعه راه های روستایی استان در مراحل مختلف مناقصه تا نزدیک به پایان مراحل اجرایی هستند.

وی ابراز داشت:ایمن سازی ورودی شهر یاسوج حدفاصل سرآبتاوه تا پلیس راه قدیم،ایمن سازی ورودی یاسوج پل مهریان تا زندان اجرای روشنایی دهدشت بهبهان از مهمترین این طرح هاست.

نصیری راد بیان کرد: در حوزه ساخت و توسعه راه های روستایی کهگیلویه و بویراحمد پارسال  عملیات اجرایی۳۰ پروژه  با یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

وی تصریح کرد: لکه گیری پل بریم،تکمیل پل نیمدور، پل و راه ارتباطی جلاله،احداث پل رودخانه سمه از مهمترین طرح های حوزه نگهداری و توسعه راه های روستایی استان است.

وی ابراز داشت: این استان دارای بیش از ۶ هزار کیلومتر جاده است که از این میزان ۲هزار و ۲۱۷ کیلومتر راه روستایی آسفالت ،۷۰۵ کیلومتر راه روستایی شوسه،یکهزار و ۴۷۱ کیلومتر آن نیز راه روستایی خاکی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز