طی سال جاری بیش از ۲۷۱ کیلو مواد مخدر در گچساران کشف شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۵:۲۸
کد خبر: ۱۲۰۱۲۴۸
طی سال جاری بیش از ۲۷۱ کیلو مواد مخدر در گچساران کشف شد
فرمانده انتظامی گچساران از کشف بیش از ۲۷۱ کیلو مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ سید محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان این بلای خانمانسوز شبانه روز و خستگی ناپذیراز سوی نیروی پلیس به جد ادامه دارد.

وی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان خردادماه افزون بر 271 کیلو و 158 گرم انواع مواد مخدر در گچساران کشف شده است.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: این میزان کشفبات مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال 219 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته است.

موسوی با اشاره به افزایش 10 درصدی دستگیری خرده فروش و معتادان در مدت مشابه سال گذشته ، عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان خرداد ماه بالغ بر 134 نفر خرده فروش و معتاد دستگیر شدند.

وی گفت: در همین مدت زمان عنوان شده 4 باند مواد مخدر در گچساران منهدم و 17 دستگاه خودرو در این خصوص توقیف شده است.

فرمانده انتظامی گچساران اظهار کرد: در سه ماهه نخست سالجاری و در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان 20 نفر قاچاقچی دستگیر شد که این میزان دستگیری 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سید محمد موسوی ضمن هشدار به خانواده ها در رابطه با مراقبت بیشتر از فرزندان خود جهت گرفتار نشدن در این منجلاب، از مردم شریف شهرستان گچساران خواست درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز