بابا کلان به شبکه پرسرعت اینترنت متصل شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۶:۴۳
کد خبر: ۱۲۰۱۷۲۲
بابا کلان به شبکه پرسرعت اینترنت متصل شد
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت: در راستای توسعه ارتباطات متوازن و دسترسی همه هم استانی ها به اینترنت پر سرعت، یکی از روستاهایی که همواره مد نظر مخابرات منطقه بوده روستای باباکلان شهرستان گچساران بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید محمد هادی امیری اظهار داشت: جهت بررسی وضعیت روستا و نحوه برقراری ارتباط در اسفند ماه ۹۹ و اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ دوبار ازاین روستا بازدید میدانی به عمل آمد ، پیگیری لازم جهت دسترسی اهالی خونگرم، مهمان نواز و با صفای باباکلان اتخاذ  و خوشبختانه به همت همکاران پر تلاش وبی ادعایم در مخابرات منطقه بابا کلان به اینترنت پرسرعت تجهیز ویکی از آرزوهای بزرگ جوانان این روستا محقق شد.

امیری افزود: با راه اندازی این سایت ۴G، روستای بابا کلان ، جاده منتهی به پل زهره-گچساران و جاده منتهی تا دوراهی میشان  وعشایر اطراف امام زاده شاه ابوطالب (ع)تحت پوشش  فناوری روز دنیا قرار گرفتند.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلوبه وبویراحمد در پایان از همراهی ، همدلی وهمکاری  مجموعه شرکت نفت و گاز گچساران در راس همه ی عزیزان  خاصه جناب  آقای مهندس هوشیاری رئیس  مخابرات آن شرکت تقدیر وتشکر نمودند.

بر اساس این گزارش؛ روستای باباکلان یکی از روستاهای گردشگری، دارای چشم اندازی بکر و طبیعی که در ۴۰ کیلومتری شهر گچساران و در دهستان بی بی حکیمه قرار دارد و این روستا بر اساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران دارای یک هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز