توسعه اشتغال پایدار یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۵:۱۶
کد خبر: ۱۲۰۲۸۰۴
توسعه اشتغال پایدار یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد و توسعه اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال زایی یکی از اساسی ترین برنامه های این نهاد است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با مدیرامور شعب بانک توسعه تعاون استان دیدار کرد.

مبشری در این دیدار ضمن تقدیر از تعاملات بانک توسعه تعاون با کمیته امداد گفت: توجه به نیازمندان سرمایه بزرگی است و هر کاری که برای آن‌ها انجام شود برکتی برای زندگی ما می‌شود و همین‌که ما بتوانیم ذره ای از مشکلات و نیازمندی‌های آن‌ها را برطرف کنیم خیلی مهم است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 3900 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان این نهاد با ارائه تسهیلات اجراشده است، افزود: در بحث اشتغال روستایی تاکنون 1677 طرح اشتغال بااعتبار 63 میلیارد و 34 میلیون تومان طرح برای مددجویان و نیازمندان روستایی اجراشده است.  

مبشری بابیان اینکه سهم بانک توسعه تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد از اشتغال روستایی تاکنون 308 مورد بوده است، گفت: در این زمینه 12 میلیارد و 287 میلیون تومان تسهیلات از منابع این بانک برای اشتغال مددجویان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به اختصاص 12 میلیارد تومان به بانک توسعه تعاون برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی تبصره 16 برای مددجویان این نهاد اشاره و بیان کرد: امید است که بانک توسعه تعاون همچون گذشته با اعطای به‌موقع تسهیلات یاریگر نیازمندان این نهاد باشد.

سید مهدی میراب‌باشی، مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهکیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: آماده هرگونه همکاری برای اعطای تسهیلات به مددجویان معرفی‌شده کمیته امداد هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز