استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با وزیر کشور خواستار توجه و تخصیص ماشین آلات مورد نیاز شهرداری ها‌ شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۸:۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۳۲۵۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با وزیر کشور خواستار توجه و تخصیص ماشین آلات مورد نیاز  شهرداری ها‌ شد
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط حاصله از شیوع بیماری کرونا به کاهش درآمد شهرداری‌های استان اشاره کرد و خواستار رسیدگی فوری و انجام کمک‌های نقدی و نیز تخصیص ماشین آلات مورد نیاز شهرداری های استان به ویژه شهرداری های شهرهای با جمعیت زیر ۵۰ هزار نفر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز شهرداریها و دهیاریها و به منظور بیان مشکلات شهرداری‌های استان  با وزیر کشور و معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور دیدار و گفتگو کرد.

حسین کلانتری  در این دیدار ابتدا گزارشی از آخرین وضعیت شهرداری های استان، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه نمود و از مساعدت‌ها و  کمکهای  سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور به شهرداریها و دهیاریهای استان تشکر کرد. 

در این دیدار استاندار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شهرداری های  استان ، به تشریح موضوعات و مباحث مبتلا به شهرداری های استان   پرداخت.

 وزیر کشور نیز در این دیدار با قدردانی از مردم غیور و قدرشناسی استان که در صحنه های مختلف نقش مهمی در پشتیبانی از نظام و انقلاب داشتند، از حضور حماسی و حداکثری مردم استان  در انتخابات ۲۸ خرداد تقدیر و تشکر ویژه کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی خدمت به مردم استان و توجه به مسائل کارگری به ویژه در شهرداریها، توسعه عمران شهری و توجه به شهرداری های استان به ویژه شهرداری های کوچک و تازه تاسیس را از اولویت ها خواند.

 وزیر کشور همچنین به توسعه عمران شهری شهرهای استان به ویژه شهرهای تازه تاسیس تاکید و اشاره کرد و دستور داد تا از طریق معاونت عمرانی وزارت کشور کمک های مالی قابل توجهی به شهرداری های استان به ویژه شهرهای کوچک زیر ۵۰ هزار نفر پرداخت شود.

بر این اساس معاون عمرانی وزیر کشور در راستای دستور وزیر محترم کشور قول مساعد داد که از امروز تا یک ماه آینده کمک های لازم به شهرداری های استان صورت پذیرد.

گفتی است از امروز و بر اساس دستور ویژه وزیر کشور برخی شهرداری های استان در دستور کار مساعدت ویژه قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز