نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

افزایش سه برابری بودجه استان نسبت به سال گذشته/ مدیران تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات روستاها به کار ببندند

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۶:۰۲:۳۷
کد خبر: ۱۲۰۳۹۹۰
افزایش سه برابری بودجه استان نسبت به سال گذشته/
مدیران تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات روستاها به کار ببندند
نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به افزایش سه برابری بودجه استان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: مدیران با تکیه بر اعتبارات و تلاش برای جذب، تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار ببندند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار شهرستان دنا، مدیرکل فناوری و ارتباطات استان، بخشدار پاتاوه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به دهستان سادات محمودی، بخش پاتاوه سفر و از نزدیک در جریان مشکلات و مطالبات این مناطق قرار گرفت.

در این بازدید مهدی روشنفکر با هیأت همراه با مردم روستاهای میمند،دشتک، خرسان، کتا، بنستان، بیژگن و رودشتی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این بازدید نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با هیأت همراه از روستای تاریخی میمند بازدید کردند و عمده مشکلات روستا بررسی و جهت رسیدگی با حضور مدیران مربوطه صورت جلسه شد.

از عمده مشکلات روستای میمند می‌توان به کمبود آب کشاورزی و پمپاژ آب، عدم ساماندهی جداول کشاورزی، نوسانات برق، اجرای ناقص طرح هادی روستایی، معارضات محلی با شرکت گاز بر سر حریم خط انتقال گاز و نبود بازارچه صنایع دستی، باتوجه به فعالیت ۸۰ درصد از بانوان این روستا در این زمینه اشاره کرد.

مهدی روشنفکر در این بازدید، گفت: دلیل برخی کمبودها در مناطق و حاکم بودن فقر و محرومیت را عدم مدیریت صحیح و بی‌توجهی به ظرفیت‌ها دانست.

وی با اشاره به ظرفیت روستای تاریخی میمند و همچنین مستعد بودن این روستا در زمینه کشاورزی، اظهار داشت: در شهرستان دنا روستای میمند و سایر روستاهای همجوار در محل خروجی منابع آبی به سمت دیگر استان‌ها قرار دارند و تشنگی مزارع کشاورزی این منطقه و در مضیقه بودن کشاورزان، قابل توجیه نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون سه بار در مکاتبات جداگانه با وزارت نفت خواستار رسیدگی به معارضات موجود با اهالی روستاهای نزدیک به مراکز گاز رسانی در شهرستان دنا شده‌ایم، گفت: مجدداً موضوع را از طریق وزارت متبوع پیگیری خواهم کرد و امیدواریم که مشکل هرچه سریع‌تر برطرف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز