اشتغال ۵ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۲۰۴۲۱۴
اشتغال ۵ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از اشتغال بالغ بر ۵ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در واحد‌های فعال این شهرک‌ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی این استان از اشتغال بالغ بر ۵ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در ۲۴۳ واحد فعال این شهرک‌ها خبر داد و گفت: ۳۴۳ واحد صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان وجود دارد که از این تعداد ۲۲۱ واحد فعال و ۱۲۲ واحد غیر فعال است.

هاشم موسوی واحد‌های به بهره برداری رسیده سال گذشته در این شهرک‌ها را ۱۳ واحد با اشتغال بالغ بر ۱۹۰ نفر عنوان کرد و افزود: حجم سرمایه گذاری انجام شده در این واحد‌ها بیش از ۴۸۳ میلیارد ریال است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان میزان سرمایه گزاری واحد‌های فعال شهرک‌های استان را ۳ هزار و ۵۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با امکان سنجی، برنامه ریزی و رفع موانع تولید، بدنبال وارد کردن واحد‌ها غیر فعال به چرخه اقتصادی و تولیدی در استان هستیم.

موسوی با تاکید بر اینکه امکانات زیرساختی در شهرک‌های استان فراهم است، گفت: ایجاد نواحی صنعتی در استان نیازمند صدور مجوز و استعلاماتی از سایر دستگاه‌ها است که انتظار می‌رود فرمانداری ها، دستگاه‌های اجرایی برای تحقق هرچه بهتر فرمان رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال بروکراسی‌های اداری را سرعت ببخشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز