معاون پارلمانی دکتر حسن روحانی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد/ محرومیت استان زیرساختی و تاریخی است

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۳:۱۹
کد خبر: ۱۲۰۴۳۸۸
معاون پارلمانی دکتر حسن روحانی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد/ محرومیت استان زیرساختی و تاریخی است
معاون پارلمانی رئیس جمهور با دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاون رئیس‌جمهور و معین استان در ستاد مدیریت بیماری کرونا و همچنین اقتصاد مقاومتی در سفری یک روزه‌ وارد استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور با دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاون رئیس‌جمهور و معین استان در ستاد مدیریت بیماری کرونا و همچنین اقتصاد مقاومتی در سفری یک روزه‌ وارد استان و در اولین برنامه با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

این سفر با هدف بررسی آخرین وضعیت استان در موضوع مقابله با بیماری کرونا و همچنین طرح های اقتصاد مقاومتی و توجه به پروژه‌های استان در این زمینه صورت گرفته است.

حسینعلی امیری در نشست با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: علاقه خاصی به مردم این استان دارم شروع این علاقه به  جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برمی‌گردد زمانی که در جبهه بودیم زیر نظر تیپ علی بن موسی فارس با رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در جبهه قصرشیرین همسنگر بودیم.

وی گفت: استان رزمندگان متدین و متشرع و فوق‌العاده بی‌توقع داشت, مشکلات زیادی بود و امکانات کمی داشتیم اما رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی در منطقه قصرشیرین با حداقل ها در جبهه رشادت می‌آفریدند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه سالها رئیس دادگستری استان فارس بوده‌ام یادآور شد: استان علمای بزرگی مانند آیت‌الله ملک‌حسینی داشت که از مفاخر علمای شیعه بود همچنین نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نمایندگان نجیب و پیگیر مشکلات هستند.

وی گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به استان فارس رفت و آمد زیادی داشتند که کار آنها را در حد توان انجام می دادیم و این نشان دهنده ارادت ما به مردم این استان است چرا که همیشه احساس تکلیف نسبت به مردم کهگیلویه و بویراحمد می‌کردم و هر مقدار از دست ما بر می‌آمده به عنوان حداقل وظیفه اسلامی و انسانی در خدمت مردم این استان بوده‌ایم.

امیری یادآور شد: در دولت به عنوان معاون رئیس جمهور وظیفه قانونی از طریق رئیس‌جمهور پیدا کردیم تا کارهای مربوط به استان را در موضوع ویروس کرونا و اقتصاد مقاومتی پیگیری کنیم که به  همین منظور ابلاغیه جانشین اقتصاد مقاومتی استان را داریم و دکتر جهانگیری نیز اصرار بر پیگیری مسائل استان داشته‌اند و این موضوع را به ما واگذار کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه استاندار نیز با همت خود کارهای بسیار خوبی انجام داده و در زمینه پیگیری و مقابله با ویروس کرونا پای کار بودند.

امیری گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با ویروس کرونا اقدامات بسیار خوبی را انجام داده و بدون استثنا گزارشات استان را با استاندار کهگیلویه و بویراحمد همه روزه مرور می‌کنیم و در جریان ریز مسائل مدیریت کرونا در استان هستیم. این بیماری در استان خوب مدیریت شده چرا که همه مسئولان و دستگاه‌ها و مردم استان با یکدیگر همکاری و هم افزایی داشته‌اند.

امیری تصریح کرد: در همه جای کشور 5 موج را پشت سر گذاشته‌اند اما در این استان دو موج بیشتر نبوده هر چند اینجا استانی عشایری است و مردم همیشه در کنار هم هستند و باید انتظار ابتلای بیشتری را داشته باشیم اما با این شرایط کارهای خیلی خوبی شده و آمار نشان دهنده مرگ و میر بسیار کم در کهگیلویه و بویراحمد است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور یادآور شد: در غربالگری و سایر مسائل استان کهگیلویه و بویراحمد مقام‌های خوبی در کشور در بحث مبارزه با کرونا داشته است.

امیری در ادامه با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی هم کارهای خوبی در استان شده گفت: استان زیرساخت‌های قوی نداشته که به دلیل مشکلات تاریخی بوده اما در این بحث کارهای خوبی صورت گرفته و زحمات زیادی کشیده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز