به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س)؛

۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۰:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۵۶۳۰
۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت فرخنده سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) 250 سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: یکی از فعالیت‌های اساسی ‌کمیته امداد در خصوص ترویج سنت حسنه الهی و اشاعه فرهنگ ازدواج آسان بین جوانان، پرداخت کمک‌هزینه خرید جهیزیه و ازدواج به زوج‌های تحت حمایت است.

وی از اهداء 250 سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت خبر داد و گفت: در این خصوص سه میلیارد و 750 میلیون تومان هزینه شده است.

مبشری تصریح کرد: جهیزیه تهیه‌شده برای زوج‌های جوان در قالب لوازم اصلی و ضروری زندگی شامل یخچال، اجاق‌گاز، فرش و ماشین لباسشویی که هر سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیون تومان است.

وی اظهار کرد: خدمات این نهاد در حوزه ازدواج شامل اهداء جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت، هدیه ازدواج پسران و کمک‌هزینه برای ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار است.

مبشری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی به‌منظور آشنایی مددجویان با مهارت‌های زندگی، گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای قبل از ازدواج و آموزش‌های کوتاه‌مدت در زمینه اخلاق خانواده، بهداشت و احکام دینی به نوعروسان تحت حمایت ازجمله برنامه‌های کمیته امداد به‌منظور آمادگی نوعروسان برای آغاز زندگی مشترک است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار باشد، افزود: بالا رفتن سن ازدواج و معضل طلاق از مشکلات اساسی جامعه است که حل این مشکلات نیازمند همکاری و مساعدت همه بخش‌ها است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز