استقرار ۹۰ پایگاه برای جمع‌آوری نذورات قربانی نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمدی

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۲۰۶۲۲۷
استقرار ۹۰ پایگاه برای جمع‌آوری نذورات قربانی نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمدی
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 90 پایگاه در سراسر استان آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی مردم خیر استان در روز عید قربان برای توزیع در بین نیازمندان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛جلسه ویدئوکنفرانس مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و اعضای ستادی این نهاد با مدیران ادارات 17 گانه استان به‌منظور برنامه‌ریزی جهت جمع‌آوری نذورات مردمی در عید سعید قربان برگزار شد.

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تبریک پیشاپیش عید سعید قربان، به طرح پویش نذر قربانی اشاره کرد و گفت: 90 پایگاه ازجمله دفاتر ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج در سراسر استان، آماده دریافت نذورات(نقدی و غیرنقدی) و گوشت قربانی مردم نیکوکار استان در روز عید قربان برای توزیع در بین نیازمندان هستند.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای پویش نذر قربانی هدفمند کردن نذورات مردمی و رساندن و توزیع آن بین نیازمندان واقعی است.

مبشری بابیان اینکه قربانی کردن ازجمله سنت‌های حسنه در دین مبین اسلام است که فضائل و نتایج فردی و اجتماعی زیادی دارد، گفت: به فرموده مولای متقیان علی (ع) «اگر مردم می‌دانستند در قربانی چه آثار و برکاتی است، قطعاً قرض کرده و قربانی می‌کردند» و این سخن از امام علی نشان از ارزش بسیار بالای انجام قربانی دارد.

وی بابیان اینکه بخش زیادی از اعتبارت کمیته امداد از طریق مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: باید هماهنگی‌ها و مقدمات اجرائی موردنیاز برای استفاده حداکثری از ظرفیت معنوی عید سعید قربان و تبلیغات در این زمینه به عمل آید تا بتوانیم با توجه به شرایط موجود در جامعه و وضعیت اقتصادی مردم به‌خصوص نیازمندان در این ایام همه‌گیری بیماری کرونا قدم خیری برای نیازمندان برداریم.

مبشری با یادآوری اینکه سال گذشته یک میلیارد و 289 میلیون تومان در طرح نذر و قربانی در کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری شد، گفت: انتظار داریم که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سال جاری این مبلغ افزایش چشمگیری داشته باشد.

 وی افزود: امسال علاوه بر پایگاه‌های جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی، به‌منظور راحتی مردم نیک‌اندیش استان در پرداخت نذورات قربانی روش‌های گوناگون الکترونیکی در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پویش نذر قربانی از 20 تیر تا 20 مردادماه ادامه دارد، گفت: کد دستوری #074*1*8877* ، سایت emdad.ir و همچنین شماره کارت 6037997599038941 به نام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز از درگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیران نیکوکار در این خصوص است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز