تزریق دو هزار دز واکسن کرونا به گروه های آسیب پذیر در باشت

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۰۷:۵۸:۴۲
کد خبر: ۱۲۰۶۵۱۸
تزریق دو هزار دز واکسن کرونا به گروه های آسیب پذیر در باشت
مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت گفت: از زمان شروع طرح واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تاکنون در دو نوبت ۲ هزار دز واکسن به گروه های هدف در این شهرستان تزریق شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آرش حسنی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد واکسن به گروه های هدف شامل بیماران خاص، جهانبازان، پاکبانان، شاغلان حوزه بهداشت و درمان و گروه سنی بالای ۷۰سال تزریق شده است.

وی بیان کرد:واکسن های کرونای تزریق شده در انواعی شامل اسپوتینیک روسی ،استرازنکای کره جنوبی،سینو فارم چینی،بهارات هندی و برکت ایرانی بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت عنوان کرد: واکسیناسیون ویروس  کرونا با اعلام قبلی به گروه های هدف و با حضور در مکان های از قبل مشخص شده انجام شده است.

حسنی ابراز داشت:واکسیناسیون در مراکز تزریق از جمله سالن مرحومه عسکری ،مرکز سلامت شهری و روستایی شهید بهشتی و پایگاه شهری باشت ،مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد بازپور و خانه بهداشت بوستان انجام می شود.

وی گفت:از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۰هزار و۶۲ نمونه گیری کرونا در باشت انجام گرفته است که ۲هزار و ۱۵۷ از تست ها مثبت بوده است.

حسنی اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن باشت در مجاورت جاده ترانزیت و تردد مسافران وگردشگران در محدوده این شهرستان تلاش های زیادی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در باشت شده است.

وی تاکید کرد: براساس مصوبات این نشست ها اقدام های خوبی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان انجام شد که از همه کسانی که به هر نحوی دراین راه مشارکت داشتند قدردانی می شود.

حسنی افزود: این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و بوستان،۲ شهرباشت و بوستان و دارای ۲۴باب خانه بهداشت،سه مرکزخدمات سلامت در بوستان ،آبدهگاه و چاه تلخ ،یک پایگاه شهری و یک مرکزسلامت شهری روستایی شهیدبهشتی باشت است که درحال خدمات رسانی به شهروندان با جمعیت ۲۲هزار و۶۵۶نفری با ۶هزار و  ۵۵خانوار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز