استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مشارکت مردم، مهم ترین عامل برای رسیدن به توسعه همه جانبه استان است

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۲۱:۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۲۰۷۳۴۵
مشارکت مردم، مهم ترین عامل برای رسیدن به توسعه همه جانبه استان است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار در بخش های مختلف نیازمند مشارکت و حضور گسترده مردم در امور هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛نعمتی عضو هیئت مدیره بنیاد احسان و مسئول قرارگاه جهادی و خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان با استاندار دیدار و گفتگو کردند.

کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران بهمئی و مارگون و شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این نشست حضور داشتند.

حسین کلانتری در این دیدار با تاکید بر اینکه همراهی مردم عامل مهم موفقیت در پیشبرد امور است، اظهار داشت: باید در مسیرهایی گام برداریم که زمینه توانمندسازی، توسعه و پیشرفت مردم فراهم شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخاب دو شهرستان بهمئی و مارگون به عنوان پایلوت محرومیت زدایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، عنوان کرد: در راستای توسعه فرهنگ کار و توانمندسازی مردم باید تلاش کرد و این مهم نیازمند همت جهادی است.

وی از زحمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تقدیر کرد و افزود: سازمان اجرایی فرمان امام (ره) در سطح کشور کارهای بزرگی انجام داده است و در این استان نیز اقدامات مطلوبی اجرایی شد.

کلانتری، بیان کرد: انتظار می رود با همراهی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گام های بلندی در راستای رونق تولید و اشتغال در مناطق پایلوت محرومیت زدایی برداشته شود.

وی، افزود: به طور قطع با اشراف معاون عمرانی استاندار و همت فرمانداران، مدیران اجرایی و رئیس سازمان مدیریت استان اقدامات موثری در این خصوص عملیاتی می شود.

کلانتری با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، اظهار داشت: دولت ها متعلق به نظام است و همه تلاش ها برای رفع مشکلات مردم صورت می گیرد.

گفتنی است تفاهم نامه ای بین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه پیشرفت منطقه ای دو شهرستان مارگون و بهمئی در حوزه های راه، آبرسانی و آموزش منعقد شد.

لازم به ذکر است که این ۲ شهرستان به عنوان پایلوت محرومیت زدایی در استان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انتخاب شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز