آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۵ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۲۵ - ۲۰:۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۲۰۷۵۹۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۵ تیر ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به 713 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی 24 ساعت گذشته سه هم استانی جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 234 بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که 96 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 12 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 51114 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از 480 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود 36 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های گچساران، بویراحمد و کهگیلویه بود. همچنین از 252 نمونه رپید تست 18 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های گچساران، کهگیلویه و بویراحمد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از نمونه های انجام شده امروز در گچساران  50 درصد،  در لنده 67 درصد و در  دنا 42 درصد مثبت می باشند.

وی اذعان داشت: از مردم خواهش میکنیم که رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفته، در تجمعات و دورهمی ها شرکت ننمایند ،از حضور در مکان های شلوغ و پرخطر خودداری و در صورت داشتن هر گونه علایم بیماری های ویروسی به مراکز ١٦ ساعته مراجعه نمایند.

وی اظهار داشت: در صورت مثبت بودن تست کرونا محل قرنطینه را ترک ننمایید و ارتباط تلفنی روزانه خود را با مرکز بهداشت حفظ نمایید.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم شرایطی ایجاد شود که واکسیناسیون افراد مسن و کسانیکه بیماریهای زمینه ای دارند تکمیل شود تا شاهد پیک های بعدی در کشور و استان نباشیم. با توجه به افزایش تعداد واکسیناسیون تزریقی روزانه حتی در روزهای تعطیل، لذا لازم است مردم بدون فراخوان به مراکز تزریق واکسیناسیون مراجعه ننمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز