تلاش بنیاد علوی برای رفع محرومیت در دیشموک/بررسی مشکلات منطقه محروم آجم

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۵:۲۷:۰۶
کد خبر: ۱۲۰۸۶۳۳
تلاش بنیاد علوی برای رفع محرومیت در دیشموک/بررسی مشکلات منطقه محروم آجم
دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی دیشموک گفت: رسالت بنیاد علوی توانمندسازی و محرومیت‌زدایی از بخش دیشموک است و انتظار داریم همه مسؤولان از این فرصت استثنایی غافل نشوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛اسفندیار مختاری دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک با حضور در مناطق دورافتاده و صعب العبور رودریش و پاتاوه آجم ضمن بررسی مشکلات این مناطق از نزدیک توانمندی‌های مردم این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

مختاری اذعان داشت: از زمان استقرار بنیاد علوی با انتخاب سفیر این مناطق سعی کردیم بصورت کلی و ریز تمام موارد و مشکلات را بررسی و  طبق رسالت بنیاد علوی سند سازی کنیم.وی گفت:  اگر مدیران‌کل و مدیران شهرستانی همکاری و تعامل داشته باشند مشکلات بخش دیشموک تا حدودی مرتفع می‌شود و محرومیت از منطقه خارج خواهد شد.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی دیشموک افزود: در همین راستا در بحث عمرانی خانه‌های فرسوده و قدیمی این منطقه بررسی شده و ان‌شاءالله بزودی مشکل ساختمان این عزیزان رفع خواهد شد و این امر بصورت مشارکتی با کمیته امداد امام خمینی ره محقق خواهد شد.

مختاری متذکر شد: در حوزه اشتغال زایی سعی کردیم توانمندی‌های این منطقه را بررسی و با استقرار بانک در منطقه تلاش خواهیم کرد در بحث اشتغالزایی مردم این منطقه با توجه به استعداد و توانایی آنها تسهیلات لازم را پرداخت کنیم.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک  گفت: برنامه‌های دیگری در حوزه سلامت در این مناطق اجرا شده و در ادامه خدماتی هم ارائه می‌شود.

در پایان اسفندیار مختاری گفت: تمام رسالت بنیاد علوی توانمندسازی و محرومیت‌زدایی از بخش دیشموک است و انتظار داریم استاندار محترم، فرماندار، مدیران شهرستانی  و همه مسئولان از این فرصت استثنایی غافل نشوند و جهت برطرف کردن مشکلات بخش دیشموک مساعدت و مشارکت لازم را انجام دهند تا ان‌شاءالله مردم دیشموک با کلمه محرومیت خداحافظی کنند.

وی از بررسی مشکلات منطقه آجم در خصوص مشکلات جاده، آب و کشاورزی خبر داد و گفت: اگر مسوولان استانی و شهرستانی همکاری لازم را با بنیاد علوی داشته باشند انشاالله در رفع مشکلات تمهیدات لازم به کار گرفته می‌شود.

آفتابی ساکن آجم گفت: عمده مشکلات پاتاوه آجم آب آشامیدنی، جاده و پمپاژ آب کشاورزی است که امیدوارم مسوولان به این منطقه نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز