پاسخگویی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۷:۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۹۳۱۹
پاسخگویی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در استانداری استان از طریق تلفن 111سامانه سامد پاسخگوی مشکلات مردم و نیازمندان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در استانداری از طریق تلفن 111سامانه ارتباط مردمی دولت(سامد) پاسخگوی درخواست‌های مردمی شد. 

مبشری در این خصوص گفت: در این سامانه  مشکلات و نیازمندی‌های مددجویان بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری مشکلات آنان را صادر شد. 

وی با اشاره به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مردمی به‌منظور کاهش مراجعات حضوری به کمیته امداد، افزود: سامانه پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مددجویان و اقشار نیازمند به‌صورت غیرحضوری راه‌اندازی شده و ۳۶ خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به‌صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی می‌شود.

مبشری بابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخش‌های موردنیاز سایت www.e.emdad.ir    در دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : با توجه به بیماری همه‌گیر کرونا در سطح جامعه و به‌منظور جلوگیری از شیوع این بیماری از مددجویان و مراجعه‌کنندگان تقاضا داریم با مراجعه به این سایت درخواست‌های خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند. 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس فرآیند تعریف‌شده پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ثبت‌شده مردمی در کمترین زمان ممکن انجام‌شده و اطلاع‌رسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد انجام می‌گیرد. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 964 مورد درخواست مددجویی در زمینه‌های مختلف ازجمله مسکن، درمان، جهیزیه، تحصیلی، وام‌های ضروری و سایر موارد ثبت و پاسخ‌های لازم به آن‌ها داده‌شده است. 

مبشری به مراجعه حضوری 404 نفر از نیازمندان به دفتر خود در سه ماهه نخست سال جاری اشاره و بیان کرد: بیشتر درخواست‌های مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز