آمادگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری نذورات قربانی

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۷:۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۲۰۹۳۲۰
آمادگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری نذورات قربانی
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد آمادگی دارد تا نذورات قربانی نیکوکاران هم استانی را جهت توزیع بین نیازمندان جمع آوری کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز استان، با تبریک عید سعید قربان، گفت: کمیته امداد براساس برنامه های هر ساله خود سعی دارد تا نذورات قربانی مردم نیکوکار هم استانی را جمع آوری و بین نیازمندان توزیع کند. 

وی با اشاره به این که بخش زیادی از خدمات رسانی کمیته امداد به نیازمند با مشارکت های مردمی به دست می آید گفت: 90 پایگاه ثابت و سیار از جمله ادارات کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد و پایگاههای بسیج آماده جمع آوری نذورات به خصوص قربانی های مردم در عید سعید قربان هستند. 

مبشری تصریح کرد: علاوه بر این پایگاهها، خیران نیکوکار می توانند با شماره گیری کد #074*1*8877* یا از طریق شماره کارت 6037997599038941 به نام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد و یا با ورود به سایت emdad.ir  نذورات قربانی خود را به نیازمندان کمیته امداد اهداء کنند. 

وی ضمن دعوت از خیران نیکوکار برای مشارکت در پویش نذر قربانی، افزود: تلاش ما این است که نذورات مردمی براساس نیت فرد خیر، تحویل نیازمندان شود. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده در این شرایط کرونایی بتوانیم نیازمندان زیادی به واسطه این کار خیر بهره مند کنیم. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز