بدرقه تیم خانه بسکتبال یاسوج به رقابتهای پلی اف لیگ دسته دوم کشور

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۸:۵۹:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۹۳۴۷
بدرقه تیم خانه بسکتبال یاسوج به رقابتهای پلی اف لیگ دسته دوم کشور
با حضور جهانبخش سرپرست اداره کل ،اقبال پناه رئیس هیات بسکتبال استان ،مسئولین ستادی و کارکنان ،آئین بدرقه تیم خانه بسکتبال یاسوج به رقابتهای پلی اف دسته دوم باشگاههای کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در این آئین که صبح امروز سه شنبه 29 تیرماه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد ،اقبال پناه رئیس هیات بسکتبال استان به تشریح روند صعود تیم بسکتبال به پلی اف رقابتهای دسته دوم باشگاههای کشور اشاره و بیان داشت :تیم خانه بسکتبال یاسوج در مرحله نخست این مسابقات که در اصفهان با شرکت 6 تیم برگزار شد مقام اول و در دور دوم که در یزد برگزار شد مقام دوم را کسب و جواز صعود به مرحله پلی اف این مسابقات را کسب کرد.

رئیس هیات بسکتبال استان نبود حامی مالی و اسپانسر در این رشته را یکی از معظلات دانست و خواستار نگاه و حمایت اداره کل به این رشته ورزشی شد .
 
بهروز جهانبخش ،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم ،گفت :شعار ما در اداره کل حضور تیم ها و نفرات در رقابتهای قهرمانی کشور و تیم های ملی است.
 
جهانبخش از حمایت مادی و معنوی خود و دستگاه ورزش ازتیم خانه بسکتبال در این رقابتها و خواستار حمایت و حضور خیرین ورزشی و دستگاههای اجرایی از ورزش استان و تیم های کشوری شد .
 
رقابتهای پلی اف بسکتبال دسته دوم باشگاههای کشور از 30تیرماه تا 3 مرداد ماه 1400 ،با شرکت تیم های کافه پرواز شاهین شهر اصفهان ،خانه بسکتبال کهگیلویه وبویراحمد ،شهدای بابل ،هیات بسکتبال زنجان و خانه بسکتبال همدان برگزار و دو تیم برتر راهی مرحله یک چهارن نهایی این رقابتها می شود.
 
برای تیم خانه بسکتبال استان در این مسابقات آرزوی موفقیت و بهروزی داریم.

 

نظر شما