رهامی خبر داد:

کسب رتبه برتر هیات همگانی کهگیلویه و بویراحمد در کشور

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۸:۱۸
کد خبر: ۱۲۰۹۵۰۸
رئیس هیات همگانی کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر هیات همگانی استان در ارزیابی فدراسیون همگانی کشور در سال 1399 خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محــمد علـــی رهامــی با بیان این خبر گفت:درارزیابی سالیانه فدراسیون ورزشهای همگانی کشور ،هیات همگانی استان رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر را کسب کرد.
رهـــامی ادامه داد:با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا در کشورو تعطیلی سالنها و باشگاهها،هیات همگانی ورزش را به درون خانه های مردم برد.
 
رئیس هیات همگانی کهگیلویه وبویراحمد افزود:ورزش هرگز تعطیل نمی شود،و هیات همگانی با توجه به سیاست های فدراسیون همگانی کشور از طریق فضای مجازی ورزش را به خانه های مردم برد.
 
وی افزود:در سال 1399 این هیات برنامه های متنوعی فرهنگی ورزشی از جمله :نشر خون ،چالش پیاده روی ،لیگ تندرستی ،شب یلدا ،هفته ی تربیت بدنی و ورزش ،دهه فجر ، آوای ورزش در همسایگی ،هفته دولت را از طریق فضای مجازی برگزار و مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت و به برندگان جوایزی از طرف هیا ت همگانی استان و شهرستان اهدا شد.
 
رهامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های علوی ،مدیر کل اسبق اداره کل در توسعه و اشاعه فرهنگ ورزش همکانی در استان ،از تلاش یکساله اعضاء و کمیته های ورزش همگانی استان و شهرستانها تقدیر و تصریح کرد:با توجه به رتبه بندی که توسط فدراسیون ورزش همگانی در سطح کشور انجام شد ،هیات همگانی استان کهگیلویه وبویراحمد موفق به کسب رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر شد و همین جا این موفقیت را به کلیه اعضای هیات استان و شهرستانها تبریک و امیداورم با حمایت های مسئولین استانی و کشوری شاهد ،رشد ،توسعه و ارتقای ورزش همگانی استان در کشور باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز