بازدید سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اماکن و پروژه های شهرستان کهگیلویه

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۸:۳۵
کد خبر: ۱۲۱۰۷۴۴
بازدید سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اماکن و پروژه های شهرستان کهگیلویه
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بهمراه نصرت زاده سرپرست معاونت توسعه منابع و دلباز جو رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل در روز عید سعید قربان با حضور در شهرستان کهگیلویه از نزدیک از روند اجرایی پروژه های ورزشی و اماکن این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در این بازدید بهروز جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،یوسف نصرت زاده سرپرست معاونت توسعه منابع و مسیح دلباز جو رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل از نزدیک از روند ساخت و احداث پروژه های عمرانی و اماکن ورزشی شهرستان کهگیلویه بازدید و ضمن تاکید در تسریع و اتمام پروژه های ورزشی و عمرانی ،خواستار حفظ و نگهداری اماکن ورزشی شدند.

در بازدید از پروژه احداث زمین چمن مصنوعی روستای سر پری شهرستان کهگیلویه ،ضمن دیدار و گفتگو با معارضان اجتماعی این پروژه ،دهیاری و مالکین زمین در خصوص نحوه احداث و اتمام این پروژه بحث و تبادل نظر شد .

پروژه احداث زمین چمن مصنوعی روستای سر پری در مرحله خاکبرداری و اجرای پی است ،محل اعتبار این پروژه از محل هدایای خاص وزارت نفت است و تاکنون 750 میلیون تومان هزینه شده و 2 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

احداث زمین چمن مصنوعی سرفاریاب چرام از محل اعتبارات استانی در زمینی به مساحت 1000متر مربع و اعتبار 500 میلیون تومان در دست احداث است و 65درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سالن ورزشی سرفاریاب در زمینی به مساحت 1400 متر مربع ،اعتبار یک میلیارد تومان از محل اعتبارات هدایای خاص وزارت نفت در دست احداث است وبرای تکمیل و افتتاح به 500 میلیون اعتبار نیاز است و در صورت تخصیص اعتبار لازم در هفته ی تربیت بدنی و ورزش سال جاری افتتاح می شود.

زمین چمن مصنوعی روستای آدرگان در زمینی به مساحت 1000متر مربع ،با پیشرفت فیزیکی 100 درصد از پروژه های در دست احداث در این شهرستان است که مورد بازدید سرپرست اداره کل و همراهان قرار گرفت و انشاالله در هفته ی دولت امسال افتتاح می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز