چاپ کتاب شاعر کهگیلویه و بویراحمدی

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۷:۴۳:۲۳
کد خبر: ۱۲۱۱۰۴۶
چاپ کتاب شاعر کهگیلویه و بویراحمدی
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب تألیفی سیاوش نریمان از شاعران و معلمان پیشین و استادیار دانشگاه های این استان به نام «پله های آسمان» با موضوع عرفان اسلامی در کلام بزرگان چاپ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور اظهار داشت: سیاوش نریمان متولد سال ۱۳۴۴ شهرستان کهگیلویه تا سال ۱۳۸۷ دبیر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بود و هم اینک نیز عضو هیأت علمی و استادیار رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت است. 

وی افزود: نریمان دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی زبان و ادبیات فارسی با گرایش عرفانی از دانشگاه شیراز و نویسنده و شاعر آیینی است. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کتاب «پله های آسمان» مبتنی بر تحلیل و واکاوی مقوله های محوری عرفان اسلامی  در کلام بزرگان است. 

زارع پور عنوان کرد: مطالب مورد بحث در این کتاب شامل سرچشمه عرفان و پیدایش آن، گزاره های متون منثور عرفانی، عشق و عقل، مفاهیم نظری عرفان، ابزارهای سیر و سلوک و اشاره ها و لطایف عرفانی از قبیل وحدت وجود، عقل و معرفت است. 

وی ابراز داشت: ۹۴ منبع ادبی و عرفانی معتبر و گرانسنگ در این کتاب مورد استفاده قرار گرفته است. 

زارع پور گفت: نریمان پیش از این کتاب های یاس های زخمی، ردپای باران و آینه های جاری را تألیف کرده و کتاب دلربایی ها در دل رباعی نیز از سوی او در حال تهیه و تدوین است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز