عملکرد مطلوب رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در بحران ها /بعلت شرایط کرونایی مراسم روز خبرنگار امسال برگزار نمی شود

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۲:۳۰
کد خبر: ۱۲۱۱۲۷۳
عملکرد مطلوب رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در بحران ها /بعلت شرایط کرونایی مراسم روز خبرنگار امسال برگزار نمی شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در همه مناسبت ها و بحران ها رسالت خود را به خوبی انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدعلی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت: مراسم روز خبرنگار امسال با توجه به شرایط کرونایی به صورت حضوری و همچون سال‌های قبل برگزار نمی‌شود.

پیرسبزی در نشست با برخی اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان با موضوع برنامه ریزی برای روز خبرنگار افزود: رسانه های استان در همه مناسبت ها بحران ها و رویدادهایی که در استان رخ داده اطلاع رسانی کردند و رسالت خود را به خوبی انجام دادند و در همه شرایط همگام با مردم و مسئولان پیش رفتند.

وی ادامه داد: روز خبرنگار برای اهالی رسانه جامعه هنری و فعالان فرهنگی روز بزرگی است و به همین خاطر در تلاش هستیم در شان این روز بتوانیم برنامه ریزی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها می توانند در زمینه فرهنگ سازی هر جامعه حرف اول را بزنند و نقش موثری ایفا کنند.

پیرسبزی با اشاره به ساختمان در حال ساخت فرهنگی و مطبوعاتی خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تلاش هستیم با توجه به قول‌های داده شده برای افتتاح و بهره برداری این ساختمان و در صورت تامین اعتبار لازم، ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، این ساختمان در موعد مقرر افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

رضا خردمند معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این نشست گفت: تنها تشکر رسمی شناسنامه دار وزارت ارشاد در حوزه رسانه ها، خانه مطبوعات است.

وی افزود: ملاک و معیار ما در ابعاد مختلف حوزه رسانه خانه مطبوعات می باشد و هر نوع خدمات، حمایت و اقدامی در حوزه رسانه از این طریق انجام می شود.

گفتنی است که نشست هماهنگی برنامه های ۱۷ مرداد و روز خبرنگار با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی، کارشناس واحد مطبوعات و برخی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد همچنین در پایان این نشست اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و مدیرکل و معاون مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ساختمان فرهنگی و مطبوعاتی خانه مطبوعات که در حال ساخت است از آخرین وضعیت رند ساخت این ساختمان بازید کردند.  

یاد آور می شود؛ ۱۶۴ خبرنگار شامل ۱۴۹ خبرنگار اصلی و ۱۵ خبرنگار افتخاری عضو خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد هستند همچنین ۲۰۳ رسانه؛ "نمایندگی ۱۴ خبرگزاری، ۱۰۹ پایگاه خبری، ۵ روزنامه استانی، ۴۵ روزنامه دارای پروانه نمایندگی، ۲۱ نشریه مکتوب و ۹ نشریه الکترونیکی برخط؛" رسمی و دارای مجوز مجازی و مکتوب در این استان فعالیت دارند.

 

نظر شما