درخشش بانوان کهگیلویه و بویراحمدی در رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۴:۳۴
کد خبر: ۱۲۱۱۳۰۷
درخشش بانوان کهگیلویه و بویراحمدی در رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد از درخشش بانوان استان در رقابتهای مچ اندازی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛الهام بهزادی با بیان این خبر گفت :چهارمین دوره مسابقات قهرمانی مچ اندازی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی برای رقابتهای آسیایی و جهانی روزهای 25 تا 28 تیرماه به میزبانی استان اردبیل در شهر سرعین برگزار شد .

بهزادی افزود:در این مسابقات 170 بانوی شرکت کننده ازسراسر کشوردر دودست راست وچپ با هم رقابت کردند.

نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه وبویراحمد از درخشش و کسب 2 مقام اولی و 2 مقام دومی و کسب مقام سومی تیمی این مسابقات توسط تیم مچ اندازی بانوان استان خبر و اظهار داشت: در این رقابتها و در دست راست ،فاطمه رئیسی در وزن -۶۰ مقام دوم و راحیل شهریاری در وزن ۵۵ مقام دوم را کسب کردند.

در دست چپ ،فاطمه رئیسی و راحیل شهریاری مقام اول را برای استان کسب کردند.ضمن اینکه در تیمی دست چپ تیم مچ اندازی بانوان مقام سوم رده سنی بزرگسالان را کسب کرد.

نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک این موفقیت و تشکر از حمایت های ارجمندرئیس هیات استان تصریح کرد: رقابتهای مچ اندازی بانوان آسیا 19 تا 26 مرداد ماه به میزبانی قزاقستان و رقابتهای جهانی 26تا 4مهرماه در کشور گرجستان برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز