مهمترین برنامه‌های بسیج ترویج فرهنگ ورزش بین جوانان و نوجوانان است/بسیجیان شهرستان چرام در بیش از ۷ رشته ورزشی فعالیت می کنند

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۷:۵۷
کد خبر: ۱۲۱۱۳۳۵
مهمترین برنامه‌های بسیج ترویج فرهنگ ورزش بین جوانان و نوجوانان است/بسیجیان شهرستان چرام در بیش از ۷ رشته ورزشی فعالیت می کنند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج ترویج فرهنگ ورزش بین جوانان و نوجوانان است گفت:به همین منظور بسیجیان شهرستان چرام در بیش از ۷ رشته ورزشی فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ سید علی اصغر پوربهشت در نشست با رزمی کاران این شهرستان اظهار داشت: با توجه به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) تحصیل، تهذیب و ورزش باید سرلوحه کار جوانان باشد.

سرهنگ پوربهشت ادامه داد: بسیجیان شهرستان چرام در رشته‌های رزمی، فوتبال، فوتسال، هندبال، کوهنوردی، تنیس روی میز و پیاده روی فعالیت دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام اضافه کرد: در طول سال مسابقات مختلفی در ایام ملی و مذهبی در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است امسال با هماهنگی ستاد کرونا و متناسب با شرایط کرونایی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زمینه برگزاری مسابقات برخی از رشته‌های ورزشی در شهرستان چرام فراهم شود.

سرهنگ پوربهشت با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۴۰ سری مسابقه در رشته‌های مختلف ورزشی برای بسیجیان و در برخی رشته‌ها برای عموم مردم برگزار شد، گفت: قرار است امسال بیش از ۵۰ سری مسابقه در رشته‌های مختلف ورزشی برای بسیجیان در این شهرستان برگزار شود.

 

نظر شما