پلمب ۲۱۶واحد صنفی بدون پروانه در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۷:۳۳
کد خبر: ۱۲۱۲۷۴۴
پلمب ۲۱۶واحد صنفی بدون پروانه در کهگیلویه و بویراحمد
معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره اینکه طرح ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه از اول تیر در استان آغاز شده گفت:در این مدت ۲۱۶ واحد بدون پروانه پلمب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛امیر تیمور موسویان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:براساس این طرح که با مشارکت اتحادیه های صنفی، سازمان صمت،تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و سایر ارگان های مرتبط کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون در شهرستان های گچساران،بویراحمد  و کهگیلویه در حال اجراست تاکنون ۶۴۸ واحد صنفی بازرسی شده است.

وی بیان کرد: پیشگیری از فرار مالیاتی، رعایت موازین بهداشتی، ارائه خدمات استاندارد از اهداف اجرای این طرح است.

وی تاکید کرد: براساس طرح ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه استان فعالان مذکور تا زمان اخذ پروانه فعالیت صنفی پلمب می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره اینکه فرار مالیاتی، خودداری از رعایت شیوه نامه های بهداشتی و نداشتن صلاحیت های فردی از جمله پیامدهای نداشتن پروانه فعالیت صنفی است تاکید کرد: این طرح نقش مهمی در بهبود خدمات رسانی بازاریان دارد.

موسویان عنوان کرد:۳۰ هزار واحد صنفی در استان فعالیت می کنند که تا زمان شناسنامه دار شدن تمام واحدهای صنفی این طرح ادامه دارد.

وی ابراز داشت:متقاضیان دریافت پروانه کسب از هر یک از اتحادیه های صنفی می‌توانند با مراجعه به سامانه ایرانیان اصناف به آدرس www.iranianasnaf.ir، رسته دلخواه خود را انتخاب کرده و پس از مطالعه آیین‌نامه صدور پروانه کسب، با تکمیل فرم اطلاعات درج شده در سامانه، تقاضای خود را به اتحادیه مربوطه ارائه داده و کد رهگیری دریافت کنند.

موسویان تصریح کرد:اتحادیه‌های صنفی پس از دریافت اطلاعات مربوط به متقاضی دریافت پروانه کسب، اقدامات بعدی از قبیل بررسی تقاضا، بازدید مکان، صدور استعلام و  در نهایت صدور پروانه کسب را مطابق با قانون نظام صنفی انجام خواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز