هم‌زمان با عید غدیر خم؛

طرح اطعام علوی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۲۱۲۹۴۰
طرح اطعام علوی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم‌زمان با عید سعید غدیر خم عید ولایت و امامت طرح اطعام علوی به‌منظور اطعام نیازمندان در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک عید غدیر و امامت حضرت علی(ع) گفت: به‌منظور زمینه‌سازی برای مشارکت خیران نیکوکار هم استانی درخصوص اطعام نیازمندان و مددجویان این نهاد، طرح اطعام علوی اطعام علوی در قالب توزیع غذای گرم و سبدهای معیشتی میان خانواده‌های نیازمندان هم‌زمان با عید سعید غدیر خم در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه عید غدیر فرصت مناسبی برای همکاری در دستگیری از نیازمندان و پیاده‌سازی تفکر علوی در خصوص یتیمان و نیازمندان است، گفت: پیش بینی شده است که 20 هزار پرس غذای گرم و 10 هزار پرس سبد معیشتی با همکاری مردم شریف، مراکز نیکوکاری، خیران و مؤسسات خیریه، بسیج سپاه و آستان قدس رضوی تهیه و بین نیازمندان توزیع شود.

مبشری گفت: مردم خیر و نیکوکار هم استانی علاوه بر اهداء کمک‌های خود به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری *8877*1*074# ، شماره کارت کمیته امداد استان 6037997599038941 و یا مراجعه به سامانه emded.ir اهداء کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در این امر خیر همچون همیشه یاریگر نیازمندان باشند.

 

نظر شما