مانور سلامت اوقاف در سیلاب کلوار مارگون/استقبال خوب مردم از این طرح/برگزاری جشن عید غدیر در ۷ بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۱۳۱۴۶
مانور سلامت اوقاف در سیلاب کلوار مارگون/استقبال خوب مردم از این طرح/برگزاری جشن عید غدیر در ۷ بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه از اجرای طرح مانور سلامت در منطقه محروم سیلاب کلوار مارگون خبر داد و گفت: این طرح با استقبال خوب مردم مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد در گفت وگو با خبرنگاراناز اجرای مانور سلامت در بقاع متبرکه استان خبر داد و اظهار داشت: مانور سلامت در راستای تقویت بُعد اجتماعی بقاع متبرکه، کمک به نظام سلامت و معرفی موقوفات درمانی برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به غربالگری زائرین و مجاورین بقاع متبرکه افزود: طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی با حضور پزشکان عمومی و متخصص در ۶ بقعه متبرکه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه زائرین و مجاورین امام زادگان  ویزیت رایگان شدند و از آنها تست قندخون  و فشارخون گرفته شد و بانوان هم رایگان غربالگری  مامایی شدند، گفت: روز گذشته این طرح در منطقه محروم و دورافتاده سیلاب کلوار شهرستان مارگون انجام و با استقبال مردم این منطقه مواجه شد. ۳۰۰ نفر در رده‌های سنی مختلف مورد معاینه و معالجه قرار گرفتند و طبق تجویز پزشک داروی رایگان در اختیار آنها قرار گرفت.

این مسئول بیان کرد: مانور سلامت یکی از ایده‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به مناسبت دهه ولایت و امامت بود. اوقاف کهگیلویه و بویراحمد علی‌رغم نبود اعتبار فرهنگی با کمک دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی به خوبی این طرح را در منطقه محروم سیلاب کلوار و زائرین و مجاورین امامزاده غالب انجام داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح تبرکات علوی افزود: این بسته‌ها شامل بسته‌های خوراکی و پوشاکی در مجموع به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال که میان مستمندان سیلاب کلوار و مجاوران امامزاده غالب توزیع شد.

معاون اوقاف در پایان از برگزاری جشن عید غدیر در ۷ بقعه شاخص و راه‌اندازی کاروان شادی به مناسبت عید غدیر در استان خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز