مدیر کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد:

آزادی زندانی محکوم به قتل عمد پس از ۱۱ سال در زندان دهدشت

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۷:۴۶
کد خبر: ۱۲۱۳۶۷۶
آزادی زندانی محکوم به قتل عمد پس از ۱۱ سال در زندان دهدشت
مدیر کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد از آزادی زندانی که به جرم قتل عمد به مدت ۱۱ سال در زندان دهدشت تحمل حبس می نمود ، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ منصور بیژنی مدیر کل زندان های این استان با اعلام این خبر اظهار داشت: این زندانی که به جرم قتل عمد یازده سال در زندان دهدشت تحمل حبس می نمود با تلاش خیرین، رئیس زندان، مددکاران، همکاری مراجع قضایی و اهتمام شورای های حل اختلاف با اخذ رضایت شکات آزاد و از بند رهایی یافت .

وی در ادامه گفت : در جریان روند سازشی این پرونده قتل، اعضای شورای حل اختلاف استان، مشارکت جمعی از خیرین و همکاری مراجع قضایی وهمکاران تلاشگرمان در زندان دهدشت پس از مراجعات مکرر به محل سکونت خانواده مقتول موفق به اخذ رضایت از اولیاء دم شدیم.

بیژنی تصریح کرد: بسیار خرسندیم که در چنین ایام خجسته و مبارکی که مصادف با عید ولایت است ، شاهد آزادی زندانی هستیم و البته تمام تلاش و اهتمام ما و همکاری مراجع قضایی توجه به حقوق شهروندی زندانیان و تلاش در جهت کمک و مساعدت به زندانیانی است که در مسیر اصلاح و تربیت و بازپروری قدم برداشته اند.

وی با اشاره به آیات شریفه قرآن در خصوص عفو و گذشت و تقدیر از عمل حسنه اولیای دم در اعلام رضایت و گذشت نسبت به متهم پرونده قتل، به نقش به سزای خیرین فرهنگی شهرستان لنده، رئیس و مددکاران زندان دهدشت، حوزه قضایی و ریاست محترم شورای حل اختلا ف استان و اعضاء شورای حل اختلاف لنده و سایر معتمدین محلی موثر در فرایند صلح و سازش این پرونده قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز