برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در کهگیلویه وبویراحمد

۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۲۰:۳۹:۱۹
کد خبر: ۱۲۱۵۴۷۴
برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در کهگیلویه وبویراحمد
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در سه نوبت صبح چهارشنبه ،صبح پنج شنبه و صبح جمعه مورخ 13،14،15 مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل  راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، پژمان نیک اقبالی گفت : آزمون ورود به حرفه  مهندسان به صورت تستی و در سه نوبت صبح چهارشنبه ، صبح پنج شنبه و صبح جمعه مورخ 13،14،15 مرداد ماه سال جاری  به منظور تعیین صلاحیت مهندسان ساختمان ، کاردان های فنی و معماران تجربی و در جهت صدور پروانه اشتغال به کار در رشته های هفتگانه مهندسی ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسی برگزار میگردد.

نیک اقبالی افزود : تعداد کل شرکت کنندگان در این سه نوبت آزمون 2هزار 850 نفرنفراست در دو حوزه یاسوج دانشگاه یاسوج  ودهدشت دانشگاه آزاد شهر دهدشت به رقابت خواهند پرداخت .

وی تصریح کرد : آزمون در نوبت های صبح(ساعت8 صبح ) برای مهندسان در رشته های عمران (نظارت)معماری (نظارت) شهرسازی، ترافیک و تمام رشته های کاردانی و همچنین عمران(اجرا) معماری (اجرا) تاسیسات برقی (نظارت) تاسیسات مکانیکی (نظارت) و نیز عمران(محاسبات) تاسیسات برقی (طراحی) تاسیسات مکانیکی (طراحی) و معماران تجربی برگزار خواهد شد.

نیک اقبالی تاکید کرد : با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا داوطلبان بایستی بر اساس شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، اقدامات لازم از داشن جمله ماسک سه لایه، مواد ضدعفونی کننده و پد الکلی و همچنین رعایت فاصله ایمنی قبل و بعداز برگزاری آزمون توجه ویژه داشته باشند.

وی اشاره کرد : در جهت حفظ سلامتی داوطلبان و عوامل اجرایی و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و ایراد در روند برگزاری آزمون از داوطلبان تقاضا می شود به گونه ای برنامه ریزی نمایند که حداقل یک ساعت قبل از شروع برگزاری آزمون(7 صبح ) در حوزه حضور داشته باشند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز