آماده افتتاح ۶۰ کلاس درس در شهرستان بویراحمد

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۲۱۵۵۶۰
آماده افتتاح ۶۰ کلاس درس در شهرستان بویراحمد
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا قبل از مهرماه امسال ۶۰ کلاس درس در شهرستان بویراحمد آماده افتتاح است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛پیروز کرمی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: زیربنای این تعداد کلاس درس ۹ هزار مترمربع بوده و اعتباری  افزون بر  ۳۰۰ میلیارد ریال نیز برای ساخت آنها هزینه شده است. 

وی افزود: شهرستان بویراحمد به دلیل افزایش سالانه سه تا پنج هزار نفر به جمعیت دانش آموزی آن با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بمنظور خرید کانکس برای رفع این مشکل در شهرستان بویراحمد هیچ  اعتباری در اختیار اداره کل نوسازی مدارس استان نیست.  

کرمی عنوان کرد: این اقدام مهم باید با مشارکت، همکاری و مساعدت خیران مدرسه ساز بومی و غیربومی در شهرستان بویراحمد انجام شود.   

وی ابراز داشت: خیران مدرسه ساز بومی و غیربومی نیز برای خرید کانکس ویژه دانش آموزان نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد از جمله شهرستان بویراحمد تنها در روستاها  هزینه کرده و هیچ مبلغی را در این زمینه به مناطق شهری استان اختصاص نمی دهند. 

کرمی گفت: خرید ۲۰ دستگاه کانکس برای  دانش آموزان شهرستان بویراحمد بمنظور  رفع مشکل کمبود فضای آموزشی آنها بین ۲۲ تا ۲۳ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. 

 

نظر شما