۳۱ هزار تن گندم از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد خریداری شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۵:۰۳
کد خبر: ۱۲۱۶۰۸۵
۳۱ هزار تن گندم از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد خریداری شد
مدیر غله و بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد از خریداری ۳۱ هزار تن گندم از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛صداقت کیش مدیر غله و بازرگانی  این استان در خصوص میزان ذخیره گندم و روغن کلزا در استان گفت: خوشبختانه ما به اندازه نیاز سه  ماهه استان گندم تامین و ذخیره می کنیم.

وی در خصوص خرید تضمینی گندم نیز گفت: در حال حاضر ۳۱ هزار  تن گندم و  قریب به هزار و ۵۰۰ تن نیز کلزا از کشاورزان  خریداری کرده ایم که خرید روغن‌کلزا همجنان ادامه داد.

صداقت کیش با بیان اینکه کسری  گندم مورد نیاز استان را از استان های خوزستان و فارس تامین می کنیم گفت: به عبارتی کسری گندم مورد نیاز استان را از استان های که میزان تولید آنها بیشتر از میزان مصرف آنها است وارد می کتیم.

وی در ادامه افزود: شرکت بازرگانی دولتی ایران توسط سامانه طراحی شده میزان موجودی گندم استان را به صورت لحظه ای مشخص می کند و ما نیز مداوم رصدمی کنیم تا مشخص شود موجودی گندم استان در لحظه چه مقدار است.

مدیر غله و بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیر عامل، معاونین  و اعضای هییت مدیره در تهران به صورت مداوم  میزان ذخیره گندم استان را رصد می کند و در صورت نیاز به سرعت گندم مورد نیاز استان  را تامین می کنند بعنی اجازه نمی دهند که سقف ذخیره سازی ما از سقف مورد نیاز استان پایین تر بیاید.

صداقت کیش در پایان  بیان داشت: میزان مصرف ماهیانه گندم در استان نزدیک به ۶هزار تن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز