تا دو ماه آینده؛

گاز رسانی به روستا‌های جامانده در بخش‌های دیشموک و چاروسا آغاز می شود

۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۷:۴۶:۰۷
کد خبر: ۱۲۱۶۶۶۹
گاز رسانی به روستا‌های جامانده در بخش‌های دیشموک و چاروسا آغاز می شود
مدیر عامل شرکت گاز استان در شورای اداری بخش دیشموک گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا دو ماه آینده گازرسانی به روستا‌های جامانده در دو بخش چاروسا و دیشموک با انتخاب پیمانکار جدید آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رحمان خادم اظهار داشت: در سال گذشته طرح گازرسانی به روستا‌های اسفندان، درغک، شوتاور و روستا‌های اطراف به دلیل عدم اجرای تعهدات فسخ قرارداد با پیمانکار نیمه تمام رها شد.
 
خادم با بیان اینکه پیمانکار فعلی خلع ید و پیمانکار جدید ظرف دو ماه آینده عملیات گازرسانی به روستا‌های جامانده در بخش‌های دیشموک و چاروسا را آغاز می‌کند اضافه کرد: همچنین روستا‌های امامزاده نورالدین (ع)، کمردوغ، آبله و شوتاور بخش چاروسا در این طرح جدید گازرسانی  می شوند.
 
وی از افرایش اعتبار این طرح گاز رسانی از  ۳۷ میلیارد تومان به ۷۶ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کنونی و اضافه شدن روستا‌های جدید اعتبار این طرح ۷۶ میلیارد تومان برآورد شده است.
 
خادم  با بیان اینکه  مجوز‌های لازم اخذ شده در حال تعیین پیمانکار و اجرای مناقصه هستیم ادامه داد: بر اساس برنامه ریزیهای پیش بینی شده این طرح گاز رسانی تا یک سال و نیم آینده به بهره برداری می رسد.
 
بخشدار دیشموک هم گفت: برخی از روستا‌های پرجمعیت بخش دیشموک همچون درغک، اسفندان و سردو گازرسانی نشده اند.
 
حبیبی فر افزود:  قرار بود در دهه فجر گذشته گازرسانی به روستاهای جامانده اجرا و به  اتمام برسد، اما به خاطر بد عهدی پیمانکار این طرح اجرا نشد.
 
وی با بیان اینکه خط اصلی لوله گاز تا ورودی روستای درغک اجرا شده است ادامه داد: بیش از هزار و  ۳۰۰ خانوار در حومه غربی دیشموک در انتظار گازرسانی هستند.
 
بخشدار دیشموک با اشاره به مشکل سوخت رسانی در فصل سرما به این روستا‌ها اضافه کرد: انتظار می رود تا هرچه سریعتر پیمانکار فعال معرفی و تا پیش از شروع فصل سرما عملیات گازرسانی به حومه غربی دیشموک اجرا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز