پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان از شهریور

۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۸:۲۷:۵۷
کد خبر: ۱۲۲۰۷۱۲
پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان از شهریور
ارائه تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی با جدیدیت و نظارت از شهریور در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی این استان بهبود فضای کسب کار را یک برنامه مهم و راهبردی دانست و گفت: حمایت از توسعه اشتغال با پرداخت تسهیلات، کاهش اختلافات کارفرمایی وکارگری با نظارت‌های کمی و کیفی بازرسان کار از مهمترین مولفه‌های این بخش است.

ارمغانی افزود: پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری فرصت خوبی برای رونق کسب وکار و ایجاد اشتغال پایدار بااستفاده از ظرفیت‌های اقتصادی خواهد بود.

وی ادامه داد: بروز برخی مشکلات از جمله شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز کسب وکار، پیامد‌های تحریم و نوسانات اقتصادی چالشی برای بازار کاربوده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد از فعالیت بیش از ۱۰۰ تشکل کارگری در استان خبرداد و گفت: با حمایت و تقویت تشکل‌های کارگری و تشکل بسیج کارگری بتوانیم برای بهبود فضای کسب وکار اقدام‌های موثری برداشته شود.

ارمغانی پرداخت تسهیلات دربخش مشاغل خانگی از شهریور همراه با نظارت موثر را یادآور شد و افزود: امسال برنامه خوبی دراین بخش وجود دارد و جذب موثر این تسهیلات نیز مورد توجه است.

وی عنوان کرد: تسهیل صدور مجوز برای بخش تولید و جذب سرمایه گذاری از دیگر برنامه‌های بخش اشتغال استان است.

ارمغانی وظیفه این اداره کل را بستر سازی برای فضای کسب کاربا همکاری دیگر بخش‌ها وصیانت از حقوق کارگران و کارفرمایان دانست و اضافه کرد: تلاش برای جذب تسهیلات و تقویت فرهنگ کارآفرینی حیاتی‌ترین رسالت این بخش است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز