نماینده مردم کهگیلویه در مجلس:

وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم از نخبگان برجسته ایران هستند

۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۳:۱۹
کد خبر: ۱۲۲۳۶۴۲
وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم از نخبگان برجسته ایران هستند
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم با دولت های مختلفی که در ادوار گوناگون شاهد معرفی آنها به مجالس بوده ام قابل مقایسه نیستند و شامل نخبگان برجسته ای می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت الاسلام سید محمد موحد در دوره های چهارم، پنجم، ششم، هفتم و یازدهم به عنوان نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و همچنین گچساران و باشت از استان کهگیلویه و بویراحمد و در دوره هشتم به عنوان نماینده بهبهان از استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی حضور داشت.

موحد،افزود: وزرایی که رئیس جمهوری محترم برای رای اعتماد به مجلس پیشنهاد کرده است از برجسته ترین وزرایی است که تاکنون معرفی شده اند.

وی اظهار داشت: بعضی نکات که در نقد وزرای پیشنهاد شده عنوان می شود دور از انصاف و مایه تاسف است.

موحد عنوان کرد: نخبگی این افراد در مجامع گوناگون سیاسی، علمی و رسانه ای مورد بررسی قرار گرفته است و همه افراد منصف، کارشناس و علمی به این واقعیت اذعان کرده اند.

وی بیان کرد: شایستگی افراد معرفی شده در کمیسیون ها، فراکسیون ها و مجموعه های مختلف مجلس شورای اسلامی و در طی فرایندهای گوناگون مورد بررسی قرار گرفته است و همه بر این شایستگی اتفاق نظر دارند.

موحد عنوان کرد: تخصص، جوان گرایی، توانمندی، انقلابی بودن و تعهد وزرای پیشنهاد شده مشهود است و این شاخص ها به روش های مختلف بررسی شده و نظر اکثریت قاطع مجلس نسبت به وزرای پیشنهادی به خوبی مشاهده می شود.

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در مرحله نخست که از سوی رئیس جمهوری محترم و نمایندگان وی صورت گرفته  است صلاحیت ها، توانمندی ها و قابلیت های وزرای پیشنهاد شده ارزیابی شد

موحد ادامه داد: در مرحله دوم، شایستگی این افراد در کمیسیون های مختلف مجلس نیز در بیش از ۳۰۰ ساعت گفت و گو و نقد و بررسی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی با طرح این پرسش که آیا مجموعه های علمی و نخبگی مختلفی که در طول مدت گذشته این افراد را مورد قضاوت و بررسی قرار داده اند کارشناس نیستند گفت: به طور قطع، این افراد قابل مقایسه با افراد معرفی شده در دولت های پیشین نیستند.

موحد عنوان کرد: در مجموع می توان گفت افراد معرفی شده از قوی ترین وزرای دولت های نظام جمهوری اسلامی ایران و همه آنان برجسته، جوان، توانمند و نخبه هستند.

به گزارش برنا؛بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم در مجلس شورای اسلامی از ۳۰ مردادماه آغاز شده است و هنوز ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز