تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵

۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۶:۱۱
کد خبر: ۱۲۲۴۵۰۷
تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از تولد نوزاد عجول دهدشتی در آمبولانس اورژانس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ جهانبخش وحدت نژاد با بیان این خبر اظهار داشت: شب گذشته ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد از روستای دره آخوند منطقه سادات امامزاده علی طی تماس با اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه، مبنی بر کمک به مادر ۳۸ ساله که به علت شرایط اورژانسی وضع حمل در خواست کمک کرده بود، بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ سرفاریاب به محل اعزام شد.

وحدت نژاد افزود:مادر باردار که با آمبولانس درمانگاه سرفاریاب در حال انتقال بود، تحویل نیروهای اورژانس۱۱۵ سرفاریاب داده شد.

وی ادامه داد:به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۱۱۵ بر بالین مادر باردار، اقدامات حمایتی برای او انجام، و با توجه به شرایط زایمانی،  مادر باردار را به سمت بیمارستان امام خمینی دهدشت انتقال و در طول مسیر،  نوزاد عجول پسر در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به دنیا آمد.

در پایان وحدت نژاد ضمن تشکر از خدمات ارزنده نیروهای های اورژانس ۱۱۵ سرفاریاب گفت:مادر و نوزاد پسر با شرایط مطلوب و ایده آل تحویل بیمارستان امام خمینی دهدشت داده شد.

 

نظر شما