برگزاری جلسه برنامه ریزی و هماهنگی یادواره ۳۱۳ مربی شهید کشور

۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۰۸:۵۱:۱۰
کد خبر: ۱۲۲۸۰۳۳
برگزاری جلسه برنامه ریزی و هماهنگی یادواره ۳۱۳ مربی شهید کشور
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت :با هدف برنامه ریزی و هماهنگی جلسه یادواره 313 مربی شهید کشور در یاسوج برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آرمان حاتمی،با بیان این خبر افزود:با هدف برنامه ریزی و هماهنگی یادواره 313 مربی شهید کشور ،جلسه ای در محل سپاه فتح استان برگزار شد .

حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان ادامه داد:در این نشست که با حضور ابوالفضل رهامی سرپرست هیات همگانی استان ،فرشاد پزشکپور دبیر هیات استان ،عبدالله حسینی رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان بویراحمد ،آرش محمدی رئیس بسیج ورزشکاران استان و عبدالهی جانشین ستاد تخصصی بسیج اقشار استان برگزار شد ،در خصوص برگزاری یاد واره 313 مربی شهید کشور در یاسوج بحث و تبادل نظر شد.

ابوالفضل رهامی ،سرپرست هیات ورزش های همگانی استان در این نشست ، آسایش و امنیت کنونی کشور را مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران دانست.

رهامی گفت: امروز ثمرات و برکات خون شهدا موجب شده تا نظام اسلامی مستحکم تر از گذشته و سرافرازانه در زمینه های مختلف خوش بدرخشد.

سرپرست هیات همگانی کهگیلویه وبویراحمد از سرکشی به خانواده معظم شهدا و اهدا لوح یاد بود ،حضورو شرکت 200 نفر از اعضای هیات ورزش های همگانی استان و ورزشکاران در پویش نذر خون و حضور در شهر سی سخت و اهدا وسایل ورزشی به زلزله زدگان این شهر خبر و از آمادگی این هیات در برگزاری خوب و منظم این یاد واره خبر داد.

آرش محمدی ،مسئول بسیج ورزشکاران کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه از برگزاری یادواره سراسری 313 مربی شهید ورزشکار کشور با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و وزارت ورزش و جوانان خبر و بیان داشت :این یادواره بصورت شهرستانی ،استانی و کشوری با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران استان برگزار می شود.

محمدی ازشناسایی 9 مربی شهید ورزشکار در جنگ تحمیلی خبر و افزود:بدلیل شرایط کرونا زمان مشخص برای برگزاری یادواره 313 مربی شهید هنوز مشخص نشده است .

مسئول بسیج ورزشکاران کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار در یادواره 313 مربی شهید خبر و تصریح کرد:با همکاری بسیج ورزشکاران استان بانک اطلاعات شهدای ورزشکار استان تکمیل می شود.

یادواره 313 مربی شهید کشور با همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی و سازمان بسیج ورزشکار کشور برگزار می شود.

 

نظر شما