سرمربی جدید تیم‌های هندبال دهدشت معرفی شد

۱۴۰۰/۰۶/۱۲ - ۰۹:۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۲۲۸۳۴۶
سرمربی جدید تیم‌های هندبال دهدشت معرفی شد
مهدی آزاد به عنوان سرمربی تیم‌های هندبال باشگاه فرازبام خائیز دهدشت معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛با حضور مدیرعامل باشگاه هندبال، مربیان و بازیکنان  هندبال سرمربی جدید تیم‌های باشگاه فرازبام خائیز دهدشت معرفی شد.

مجید پارسایی در این مراسم با بیان اینکه طی این مدت از آقای «سرگی نیکولنکو» درس‌های انسانیت، اخلاق و گذشت آموختم، اظهار داشت: عملکرد این سرمربی در باشگاه در نوع پرورش استعدادها در حد یک پروسه از زندگی بود.

مدیر عامل باشگاه هندبال فرازبام بام خائیز دهدشت گفت: سپاسگزار وجودش هستیم و امیدواریم شرایط مهیا شود و فضایی به وجود آید که از وجود این نیروی نخبه ورزشی بیشتر بهره‌مند شویم.

پارسایی از انتخاب «نیکولنکو » به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال خبر داد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم سرنوشتی که ما برای هندبال طراحی کردیم به عنوان یک نمودار رشد در عرصه ورزش و آینده زندگی حرفه‌ای خود دنبال کنید.

پارسایی این سرمربی را جز برترین‌ها در زمان بازیکنی و از مربیان موفق دانست و افزود:در جهت رشد هندبال شهرستان با شرایط خاص به دهدشت آمد و کار ساده‌ای نبود.

سرگی نیکولنکو نیز بازیکنان فرازبام خائیز را دارای انگیزه و توانمند در عرصه ورزشی توصیف کرد و افزود: با لذت اینجا کار کردم و روزهای خوبی داشتم.

سرمربی جدید تیم ملی هندبال خطاب به هندبالیست‌های فرازبام گت: قدردان این باشگاه باشید برای رسیدن به قله‌های موفقیت زحمت‌ها را ادامه دهید.

مهدی آزاد سرمربی جدید هندبال فرازبام خائیز هم با بیان اینکه با شناخت نسبت به برنامه‌های باشگاه فرازبام آمدم، اظهار داشت: اهداف بلند مدتی برای هندبال تعریف شده و دنبال خواهد شد.

سرمربی تیم‌های هندبال دهدشت گفت: نیکولنکو مربی من بود و در ترغیب من به سمت سرمربی شدن نقش مؤثری داشت.

آزاد افزود: مربی بودن در تیمی که سال گذشته قهرمان بود و امسال هم دنبال قهرمانی است وسوسه انگیز است اما ارزش این را دارد با جوانان کار کنم.

وی با بیان اینکه کار در این باشگاه سختی و راحتی دارد، افزود: با توجه به اینکه هندبال پایه را به خوبی گذرانده و این درک از هندبال کار را راحت کرده است باید تلاش خود را دو برابر کنم.IMG_۲۰۲۱۰۹۰۳_۱۰۲۱۰۶IMG_۲۰۲۱۰۹۰۳_۱۰۲۰۴۵IMG_۲۰۲۱۰۹۰۳_۱۰۲۱۳۲

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز