۹۲درصد از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا دریافت کردند

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۰۸:۰۷:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۱۱۳۵
۹۲درصد از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا دریافت کردند
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش این استان گفت: تاکنون ۹۲ درصد از فرهنگیان استان در طرح واکسیناسیون معلمان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛فریبا حسینی افزود: تاکنون حدود ۱۳هزار و ۱۷۵ نفر یعنی ۹۲ درصد از فرهنگیان استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

حسینی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳ هزار نفر دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند اضافه کرد: خوشبختانه با تامین واکسن در هفته جاری واکسیناسیون دُز دوم فرهنگیان ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: فرهنگیان در سراسر استان با توجه به نوبت و اطلاعی که توسط پیامک برای آن‌ها ارسال می‌شود، برای دریافت دُز دوم واکسن کرونا اقدام کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع نحوه برگزاری کلاس‌ها در فصل بازگشایی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس آخرین تصمیم، کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد و تنها برنامه نمادینی برای دانش آموزان کلاس اول و دوم دبستان طی ۲ روز اول برگزار می شود.

حسینی از آماده سازی تمهیدات لازم برای اجرای طرح مهر خبر داد و گفت: وسایل بهداشتی بین مدارس شهرستان‌های استان از فردا توزیع می‌شود.

 

نظر شما