کسب رتبه چهارم کشور توسط معاونت سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۳۲۰۴۷
کسب رتبه چهارم کشور توسط معاونت سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاونت سوادآموزی این اداره کل بر اساس شاخص های ۲۵ گانه ملی توانست رتبه چهارم کشور را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ارزیابی عملکرد فعالیت های معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از سوی سازمان نهضت سوادآموزی کشور انجام شده است. 

وی افزود: معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ۱۸ شاخص از مجموع شاخص های ۲۵ گانه ملی جزو پنج استان اول کشور، در هفت شاخص صاحب مقام اول کشور و در مجموع نیز رتبه چهارم کشوری را کسب کرده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این معاونت در شاخص‌ های برگزاری نشست های شورای پشتیبانی سوادآموزی،  توانمندسازی، توزیع اقلام آموزشی، تبلیغ، ترویج و اطلاع رسانی، آموزش رایانه و خلاقیت و نوآوری موفق به کسب رتبه اول کشور شده است. 

زارع پور عنوان کرد: چهارمین سال متوالی است که عملکرد معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در رده پنج  استان اول کشور قرار می گیرد. 

وی ابراز داشت: کسب چنین موفقیت ارزنده ای بیانگر برنامه ‌ریزی اصولی و تلاش مسئولان و نیروهای انسانی این معاونت است. 

زارع پور گفت: شاپور محمدزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در نامه ای به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد از متولیان حوزه سوادآموزی استان برای کسب این موفقیت کشوری قدردانی کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز