پرداخت بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۳:۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۲۳۲۹۹۴
پرداخت بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به ۳ هزار و ۶۴۸ نفر از مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان اظهار داشت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی یکی از برنامه‌های این نهاد برای کمک به توانمندسازی مددجویان و رفع مشکلات آن‌ها است.

مبشری افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به‌منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان ازجمله تحصیلی، درمان، مسکن، ازدواج و رفع مشکلات معیشتی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اهداف راه اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در این نهاد حمایتی ادامه داد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد درگاه مطمئنی برای سپرده‌گذاری خیران و نیکوکاران است تا با سپرده‌گذاری در این صندوق، کمیته امداد را در کمک‌رسانی به افراد نیازمند یاری رسانند.

مدیر کل کمیته امداد، امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با همکاری رابطان و عاملان این نهاد در تعامل با خیران، سپرده‌های قرض‌الحسنه آنان جذب و سپس از طریق این صندوق در قالب وام قرض‌ الحسنه به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر واجد شرایط پرداخت می‌شود.

مبشری با بیان اینکه کمک مردم و سرمایه‌ گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای استفاده نیازمندان، رفع فقر و محرومیت از استان بسیار مؤثر است، گفت: دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف و مردم نیکوکار هم استانی با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق، کمیته امداد را در ارائه وام قرض‌الحسنه به نیازمندان یاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز