کلاس های درسی از آبان ماه حضوری برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۳۷۱۴
کلاس های درسی از آبان ماه حضوری برگزار می شود
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلاس های درس هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم در این استان از آبان ماه امسال به طور حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ هادی زارع پور در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: چنین اقدامی با توجه به انجام واکسیناسیون معلمان و خانواده دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان انجام خواهد شد. 

وی افزود: بازگشایی مدارس در کهگیلویه و بویراحمد از مهرماه امسال به نسبت جمعیت دانش آموزی بر اساس الگوهای سه گانه حضوری، ترکیبی و غیرحضوری است. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حدود ۶۸ درصد دانش آموزان این استان زیر ۱۵ سال هستند که بیشتر آنها نیز در مناطق روستایی و عشایری استان سکونت دارند. 

زارع پور عنوان کرد: امکان حضوری بودن کلاس‌ های درس در این مناطق کهگیلویه و بویراحمد از مهرماه امسال با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی وجود دارد. 

وی ابراز داشت: علاوه بر کلاس ‌های درس حضوری در کهگیلویه و بویراحمد از فضای مجازی، شبکه شاد، آموزش تلویزیونی، ارائه درسنامه و بسته‌ های آموزشی نیز در این استان استفاده می‌ شود. 

زارع پور گفت: برنامه ریزی های لازم برای تأمین سلامت دانش آموزان، تعمیر و تجهیز مدارس، توجیه و تبلیغ، سرویس‌ های رفت و آمد و توزیع کتاب ‌های درسی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز