کسب رتبه برتر دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی

۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۸:۲۸:۱۳
کد خبر: ۱۲۳۶۹۴۶
کسب رتبه برتر دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:در دهمین دوره جشنواره ملی نوجوان سالم هفت دانش آموز و فرهنگی این استان توانستند رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید بهاءالدین ملک حسینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره ملی در مدارس ۱۳ شهرستان و منطقه‌ آموزشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 

وی افزود: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره ملی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل آگاهی بخشی، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و کاهش آسیب‌ های اجتماعی بین دانش آموزان بوده است. 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مرحله شهرستانی این جشنواره ملی ۸۵۱ دانش ‌آموز و فرهنگی استان در ۲۳ رشته شرکت کردند که ۷۶ نفر از آنها به مرحله استانی و ۴۸ نفر نیز به مرحله کشوری راه یافتند. 

ملک حسینی عنوان کرد: هفت دانش آموز و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در رشته ‌های برنامه سالانه، محصولات فرهنگی، نقاشی، تولید  محتوا و موشن گرافی موفق به تصاحب رتبه های برتر شدند. 

وی ابراز داشت: حمیرا حاجی زاده در رشته برنامه سالانه، سارا شرفی در رشته نقاشی رنگ روغن، سپیده کریمی زاده در رشته های محصولات  فرهنگی و موشن گرافی، فاطمه شاهچراغی در رشته موشن گرافی و عسل پرکاله و ندا نجفی در رشته تولید محتوا رتبه های برتر را بدست  آوردند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز