دیدار دوستانه فوتبال؛

برد تیم ملی پیشکسوتان ایران مقابل تیم فوتبال پیشکسوتان دیشموک

۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۶:۴۴
کد خبر: ۱۲۳۷۹۲۵
برد تیم ملی پیشکسوتان ایران مقابل تیم فوتبال پیشکسوتان دیشموک
تیم ملی فوتبال پیشکسوتان جمهوری اسلامی ایران در یک دیدار دوستانه ۴ بر ۳ تیم فوتبال پیشکسوتان دیشموک را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛تیم ملی پیشکسوتان فوتبال ایران در دیدار دوستانه مقابل تیم پیشکسوتان فوتبال دیشموک با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد.

اسفندیار مختاری مدیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی دیشموک گفت: این بازی رأس ساعت ۱۴ امروز با حضور بازیکنان سرشناس تیم ملی پیشکسوتان فوتبال ایران و تیم پیشکسوتان فوتبال دیشموک در ورزشگاه آزادی دیشموک با حضور علاقه‌مندان به ورزش برگزار شد.

وی افزود: گل‌های تیم ملی پیشکسوتان فوتبال را آقایان بهمن طهماسبی، ابراهیم تهامی ۲ گل و سیاوش بختیاری زاده به ثمر رساندند.

وی گفت: همچنین گل‌های تیم فوتبال پیشکسوتان دیشموک را آقایان اسفندیار مختاری ۲ گل و یونس انهاری به ثمر رساندند.

محسن طاوسیان مدیر مدرسه فوتبال ستارگان دیشموک با اشاره به حضور بزرگان فوتبال ایران در دیشموک گفت: این حضور سبب رشد و ایجاد انگیزه برای نوجوانان و جوانان آکادمی مدرسه فوتبال دیشموک می‌شود.

وی افزود: در آینده نه چندان دور شاهد رشد فوتبالیست‌های دیشموکی خواهیم بود.

طاوسیان ادامه داد: طی هفته آتی محمد برزگر سرپرست باشگاه فوتبال جوانان پرسپولیس تهران و علیرضا علی نقیان مربی آقایان فرهاد مجیدی، آندرانیک تیموریان، امیرحسین صادقی و خسرو حیدری در دیشموک برای شناسایی استعداد‌های ورزشی دیشموک سفر می‌کنند.

وی گفت: این دیدار دوستانه و سفر سرپرست باشگاه فوتبال جوانان پرسپولیس طی هفته آتی با هدف شناسایی نقاط قوت و کشف استعداد‌های ورزشی این منطقه برگزار می شود.

سید اکبر رستگار مسئول هیئت فوتبال بخش دیشموک با اشاره به کمبود امکانات رفاهی و نبود سکو‌های ورزشی در ورزشگاه دیشموک گفت: از مسئولان خواستار رفع این مشکلات جهت حضور پرشور تماشاگران در میادین ورزشی هستیم.

وی افزود: از بنیاد علوی به خاطر غلطک زدن چمن ورزشگاه و آماده سازی آن برای این مسابقه و سایر مسابقات تشکر می‌شود.IMG_۲۰۲۱۰۹۲۴_۱۸۳۹۴۷IMG_۲۰۲۱۰۹۲۴_۱۸۳۸۰۲IMG_۲۰۲۱۰۹۲۴_۱۸۳۷۵۰IMG_۲۰۲۱۰۹۲۴_۱۸۳۷۵۰IMG_۲۰۲۱۰۹۲۴_۱۸۳۶۲۴IMG_۲۰۲۱۰۹۲۴_۱۸۳۶۱۱

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز