آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۵ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۶:۳۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۳۹۱۹۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۵ مهر ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 945 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته دو بیمار جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 225 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 129 نفر مبتلای قطعی و 21 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 71 هزار و 369 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  بیان کرد: از 685 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود  ٣٥ درصد موارد مثبت بودند.

یزدان پناه افزود:بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام و از 259 نمونه رپید تست 18 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و مارگون بودند.
 

وی ابراز داشت: درصد موارد مثبت در چرام و کهگیلویه بالاتر از بقیه شهرستانهای استان می باشد که لازم است مردم این دو شهرستان ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی مشارکت بیشتری در تزریق واکسن داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: خوشبختانه بیماری سیر نزولی خوبی داشته است اما مردم شریف استان باید موج های گذشته را به عنوان یک تجربه در نظر بگیرند و با کاهش میزان شیوع بیماری، از رعایت دستور العمل های بهداشتی غافل نشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز