کمک ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۵۷:۴۹
کد خبر: ۱۲۳۹۷۹۳
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان نیکوکار از ابتدای سال جاری تاکنون 10 میلیارد و 529 میلیون تومان به‌ صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و فرزندان محسنین این نهاد کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد این استان گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد، به‌منظور حمایت خیران و حامیان نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت در کمیته امداد اجرایی می‌شود.

 وی بابیان اینکه 8442 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، گفت: از این تعداد 2762 نفر ایتام و 5680 نفر فرزندان محسنین هستند.

مبشری بابیان اینکه همه فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، دارای حامی هستند، گفت: هم‌اکنون 9315 حامی خیر و نیکوکار که 1490 نفر آنان در سال جاری جذب شده، سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این اداره را بر عهده دارند و با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود ماهیانه از آن‌ها حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان و خیران نیکوکار از ابتدای سال جاری 10 میلیارد و 529 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند که از این مبلغ هشت میلیارد و 615 میلیون تومان آن نقدی و مابقی به‌صورت غیرنقدی بوده است.

وی بابیان اینکه حامیان در مدت مشابه سال گذشته چهار میلیارد و 468 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمک کرده‌اند، افزود: میزان کمک‌های حامیان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 136 درصد رشد داشته است.

مبشری به سرانه ایتام و فرزندان محسنین اشاره و بیان کرد: سرانه ایتام در استان 547 هزار تومان و سرانه فرزندان محسنین 104 هزار تومان است که امیدواریم با حمایت حامیان این مبلغ افزایش یابد.

 وی ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد برای قبول سرپرستی ایتام و فرزندان بی‌بضاعت این نهاد در استان، گفت: در حال حاضر بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند و یا از طریق سامانه # ۰۷۴*۸۸۷۷* و یا ثبت‌نام در سراچه‌های اکرام ایتام و محسنین برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

 

نظر شما