آغاز کلاس مربیگری اسکیت عمومی درجه ۳ در یاسوج با حضور مدرس استانی فدراسیون اسکیت کشور

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۴:۳۲
کد خبر: ۱۲۴۰۴۳۶
آغاز کلاس مربیگری اسکیت عمومی درجه ۳ در یاسوج با حضور مدرس استانی فدراسیون اسکیت کشور
رئیس هیات اسکیت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: با حضور مدرس استانی فدراسیون اسکیت کشور ،کلاس مربیگری اسکیت عمومی درجه 3 در یاسوج آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ احسان بهرامی اظهار داشت :با حضور و مدرسی نجمه عبدالله پور نایب رئیس هیات اسکیت استان و برای اولین بار در تاریخ این رشته ،دوره مربیگری درجه 3 اسکیت در یاسوج آغاز شد .

بهرامی از شرکت 12 نفر از بانوان و آقایان از شهرهای مختلف استان در این دوره خبر و بیان داشت:این کلاس بصورت تئوری و عملی صبح و عصر در محل پایگاه قهرمانی مجموعه کوثر بانوان شهر یاسوج از روز چهارشنبه هفتم تا روز جمعه نهم مهرماه در حال برگزاریست.

رئیس هیات اسکیت استان نبود پیست اسکیت در استان را یکی از معضلات مهم و اساسی این رشته عنوان و اظهار داشت: تعدادی از ورزشکاران و قهرمان رشته سرعت برای تمرینات به شیراز مراجعه می کنند.

بهرامی بر توسعه زیر ساخت های این رشته در مرکز استان با توجه به ظرفیت و پتانسیل و حضور قهرمانان وملی پوشان تاکید و از فدراسیون اسکیت کشور در میزبانی این دوره و حمایت های اداره کل از این رشته تقدیر کرد.

شجاعی فر ،معاون توسعه ورزش اداره کل از حضور نجمه عبدالله پور ،نایب رئیس هیات استان بعنوان اولین مدرس رسمی فدراسیون در این رشته ابراز خرسندی کرد و روند رشد و پیشرفت رشته اسکیت در استان خوب و مطلوب ارزیایی و از حمایت های اداره کل از این رشته خبر داد.

وی بر توسعه زیر ساخت این رشته در استان تاکید و اظهار امیدواری کرد :با احداث مجموعه ورزشی ساحلی مشکل این رشته در استان مرتفع شود.

گفتنی است؛عباس شجاعی فر معاون توسعه ورزش اداره کل بهمراه حاتمی مسئول روابط عمومی ،محرابی مسئول امور بانوان ،نوید محمدی کارشناس مسئول پایگاه قهرمانی و دارابی کارشناس ورزش بانوان اداره کل در اولین روز این کلاس با حضور در محل برگزاری با مدرس و شرکت کننده گان دیدار و گفتگو کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز